voorstellen: Joris met een 855 TDI (nu V70)

Gestart door Joris, 11-01-2009 19:25:57

Vorige topic - Volgende topic

Joris

Een spoiler ben ik nog aan het overwegen, hij wordt er wel "aangekleder" van.

Bedankt voor de leuke reacties! :eusa_clap:

)()()sT

Mooie wagen Joris!

Grappig, toch vrij veel aanwezig hier en nog steeds '0' berichten. Jij weet dus wel hoe de zoekfunctie werkt hier ;D

Veel plezier met de V70! Heb je de 850 gehouden voor onderdelen of is ie weg? Was de Audi ook (die 5-cilinder) diesel?

crazychrisje

Hele mooi kleur! Strakke wagen!
Veel veilige km's!

RRRRR_Ramon

Welkom hier! Weer een Garnet Red erbij en nog wel een dieseltje ook!  ;D

Hier een idee hoe het eruit kan zien met een spoiler achterop  ;) Klik voor Hi-Res.

Veel veilige kilometers!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

musty

Joris

Citaat van: )()()sT op 09-01-2011 08:36:58
Mooie wagen Joris!

Grappig, toch vrij veel aanwezig hier en nog steeds '0' berichten. Jij weet dus wel hoe de zoekfunctie werkt hier ;D

Veel plezier met de V70! Heb je de 850 gehouden voor onderdelen of is ie weg? Was de Audi ook (die 5-cilinder) diesel?

De 850 heb ik gelijk weg gedaan, donorauto's hebben vaak dezelfde zwakke plekken is mijn ervaring. En er is genoeg aanbod van onderdelen. De audi was een 4 cilinder, niet heel vlot, maar wel erg zuinig, onder de 1 op 16 krijgen was echt een prestatie. :police:

De zoekfunctie.... nou meestal staan de onderwerpen wel onder de logische kopjes, dus even scrollen en ik kom er wel uit.

Citaat van: RRRRR_Ramon op 09-01-2011 10:02:36
Hier een idee hoe het eruit kan zien met een spoiler achterop  ;)

Een spoilertje staat hem zeker goed, maar ik ben nooit echt weg geweest van het toevoegen van niet echt functionele onderdelen. Dat zal een kwestie van tijd zijn... ::)