Even voorstellen: Rianne met een V70 (vanaf zaterdag dan :-p)

Gestart door Vrrrrrrrrianne, 12-01-2009 11:57:32

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: basphil op 13-01-2009 19:35:04
Welkom  Vrrrrrrrrianne.
Als ik het goed zag kom je uit Noord-Holland,dat is altijd goed een forummer uit de buurt.
Veel plezier met je V70.

Groet Basphil.

Idd Rianne is Sgagenees!  ;)

Ik woon in Alkmaar Rianne, rij tegenwoordig een brandweerrode V70 R AWD of een zwarte C30 met gele elandstickers voor. En euh ja, als je R zo 1 ziet, mag je R vanuit gaan dat ik het ben..  ;D Ik zal op je (V70) letten!
No shirt no shoes, no pinball

Vrrrrrrrrianne

Citaat van: Emiel op 12-01-2009 19:34:11
In Soest gekocht?

Jep, wat van ver komt is lekker!

Ben er helemaal blij mee, dit is heel anders rijden dan het barrel wat ik gewend was (Honda Civic Shuttle 4WD 1989, oudje dus). Zoveel luxe had ik nog niet in een auto gehad, en ik heb er wat gehad... Heb er in de anderhalve dag dat ie binnen is al heel wat ritjes mee gemaakt, en denk dat er nog vele zullen volgen (zo meteen weer naar Den Haag, dus mag ik weer even  ;D). Eerst zo even checken of oom  :police: niet langs de weg staat, want hij rijdt iets (iets maar  ::)) soepeler dan het barrel...

Citaat van: The Saint op 14-01-2009 23:02:08
Citaat van: basphil op 13-01-2009 19:35:04
Welkom  Vrrrrrrrrianne.
Als ik het goed zag kom je uit Noord-Holland,dat is altijd goed een forummer uit de buurt.
Veel plezier met je V70.

Groet Basphil.

Idd Rianne is Sgagenees!  ;)

Ik woon in Alkmaar Rianne, rij tegenwoordig een brandweerrode V70 R AWD of een zwarte C30 met gele elandstickers voor. En euh ja, als je R zo 1 ziet, mag je R vanuit gaan dat ik het ben..  ;D Ik zal op je (V70) letten!
Gezellig hier met al die Noordhollanders dus?!? Zal eens opletten of ik die brandweer rode V70 tegenkom :eusa_dance:

Foto's volgen nog, maar dat heeft iets met tijd en tegenstribbelende computers te maken, dus doe geen beloftes meer over wanneer  ;D

mafvanvolvo

Zoo meidje:Dus jij kom uit Skagen,welkom en veul skik hier op dut forem.Groeten uit Enkhuizen.

Turbobiker

Citaat van: mafvanvolvo op 21-01-2009 11:31:05
Zoo meidje:Dus jij kom uit Skagen,welkom en veul skik hier op dut forem.Groeten uit Enkhuizen.

Mag nog net als Enkhuizer... ::)

(Als ex-Kalverdijker heb ik natuurlijk alle recht van spreken :angel: )
De Tussenpaus

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

De Tussenpaus

Vrrrrrrrrianne

Hallo mensen!
Sorry dat ik nog geen foto's heb geplaatst... Kan wel allemaal ...smoezen gaan bedenken, maar ben het eigenlijk een beetje vergeten.

Heb eigenlijk een vraag nu, heeft iemand enig idee van wie deze auto is geweest voordat ie bij Volvo Serva in Soest terecht kwam? Heb een lekke koppakking, en denk dat dat al aan de hand was toen ik m kocht (ook toen was ik al koelvloeistof aan het verliezen op mysterieuze wijze). Als het euvel bij Volvo Serva al bekend was, hebben ze m verkocht met verborgen gebreken, en dan kan ik misschien nog iets eraan doen, maar daar heb ik wel bewijs voor nodig (wat ik niet heb...) of getuigen... Kenteken 31-DN-BZ.