motorkap ontgrendeling

Gestart door japan01, 09-10-2003 22:50:28

Vorige topic - Volgende topic

japan01

weet iemand hoe ik mijn motorkap uit de eerste vergrendeling kan krijgen ?de kabel van het slot is losgeschoten aan de distrubtie zijde

micdee

Volgens mij zijn er hierover al meerdere topics geweest...

Probeer eens een zoek opdracht op het forum....

(zie boven net onder het forum logo... derde knop van links "zoeken" )

suk6

s©ub@

voorzichtig de grille eruitslopen en dan met je arm in "slangenmeisjeshouding" naar het kabeltje toe...

of je moet hele lange armen hebben; dan kun je via de onderzijde proberen...

suc6
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

japan01

het is vandaag gelukt om mijn motorkap te ontgrendelen
grill verwijderren is totaal geen optie werkt niet.
heb met een banden lepel de motor kap iets weten te lichten zonder beschadigingen en met een haaks oimgezetten schroevendraaier het palletje weten om te drukken.  en toch nog bedankt voor de reactie's

denkweb

Citaat van: Ludo op 10-10-2003 15:36:38
Citaat van: denkweb op 10-10-2003 12:00:07
hier is dat topic

tav Mod: KAN OP SLOT

???
ik zie de oplossing niet.

Is geen oplossing, maar verwijzing naar eerder topic met hetzelfde onderwerp  :P

T5-driver

Bij mijn 850 is de motorkap aan beide zijden ontgrendeld, maar krijg ik de kap toch niet open.  Ik heb de  veer en het mechaniekje van de middelste `ontgrendelaar` reeds ingevet, echter de motorkap is nog steeds moelijk te openen. Wie weet raad!

Reitse

Draaien je scharnieren nog goed? Misschien een veer die losgegaan is?

T5-driver

Daar heb ik ook al naar gekeken, maar het zit hem echt in die middelste `ontgrendelaar`.

Reitse

Ik zit even te denken. Die middelste ontgrendelaar is een vrij grote haak. Als de kap niet openwil kan het zijn dat die haak ergens achter blijft haken of het komt niet ver genoeg naar achteren. Het palletje komt wel naar buiten?

hansiepansie

Nou t-5 dat heb ik ook gehad,wat je kan proberen is de kap iets opentrekken en dan het palletje indrukken daarna komt de kap verder naar boven en dan het palletje normaal weer uittrekken.Bij mij ging het toen gewoon weer open,bij navraag aan de dealer zei die dat er ruimte op de pal was gekomen en dat hij beter vervangen kon worden.Nou hoeft dat voor mij niet want ik doe de kap toch niet elke keer open,ik hoop dat het lukt.
                                                              Hans.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

denkweb

Als de beide grendels Links en Rechts open zijn dan kun je hem toch iets optillen (dan komt het lipje er uit) en eventueel met de hand er tussenkomen volgens mij??