Vervolg project LEDs play LEDs voor het instrumentenpaneel als bouwpakket?

Gestart door razorx, 14-01-2008 22:16:24

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: razorx op 21-01-2008 19:28:20
Stand van zaken tot dusverre:

Nodig 1 op 1 scan van:
YAZAKI
VDO-MET KLOK
VDO-MET TOERENTELLER (TDI, Turbo)

Geinteresseerden:
-razorx
-face.flava
-denkweb
-FGR
-Flipjes 850 R
-webster
-Dirk342

De ECC unit is een wat ander verhaal.
Ik heb mezelf er ook maar even bijgezet, ik heb overigens geen ECC unit maar een gewone standaardkachel ;) dus als je daar lampjes voor kunt regelen in dezelfde kleur houdt ik me ook aanbevolen. Overigens heb ik dezelfde klok als afgebeeld waar je de lampen al ingezet hebt.

razorx

Ik ben bang dat het animo te laag ligt.
Mijn eerste post was in januari en bijna een jaar verder zitten we nog niet aan de 25.

-razorx
-face.flava
-denkweb
-FGR
-Flipjes 850 R
-webster
-Dirk342

monster900

Ik heb in m'n Audi Cabrio de originele lampjes uit de tellers gehaald en daar LED's in gesoldeerd.  Binnenkort moet m'n dashboard er toch uit, dus ga ik de lampjes uit m'n Audi daar eens in proberen.

gewoon peter

Citaat van: razorx op 12-11-2008 19:11:15
Ik ben bang dat het animo te laag ligt.
Mijn eerste post was in januari en bijna een jaar verder zitten we nog niet aan de 25.

-razorx
-face.flava
-denkweb
-FGR
-Flipjes 850 R
-webster
-Dirk342

Hopelijk is het nog niet te laat. Lees zojuist dit topic en wil ook mee doen. Heb met toerenteller (turbo) maar weet geen merk. Gr. peter

rovelra

Goeden avond !!

Indien mogelijk zou ik ook graag mee willen doen als er nog animo voor is .

Alvast bedankt

razorx

Leuk, de hernieuwde belangstelling.

Het is nog steeds niet genoeg om enigszins rendabel een printproductie in gang te zetten.

Een goede troost, inmiddels zijn er veel meer merken "plug and play" gloeilampvervangers op de markt.
Ik heb indertijd gekozen voor solderen omdat de kontakten van de toen verkrijgbare exemplaren extreem slecht waren.
Gewoon te slap, dus regelmatig geen kontakt. Het aanbod aan "plug and play" ledjes was toen te gering.

Ik neem aan dat er met de hedendaagse ruime keuze wel wat goeds te vinden valt.
Zo ben je sneller klaar en goedkoper uit, dan wanneer ik voor het huidige aantal belangstellenden printplaten laat maken.

Groeten van Yits

UserID6342

Dan kan topicje ook gesloten worden, maar ben het wel met je eens Yits, als je nu even rondzoekt op het internet kom je idd zat aanbieders tegen die dit spul kunnen leveren tegen redelijke prijzen.