Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Iemand die een leuke camping in Italië weet aan de Middellandse zee? Graag niet te ver van de Franse grens  ;). Alvast bedankt. Mijn vaste standplaats is Entrevaux 75 km boven Nice. En daar staat trouwens nog een caravannetje te koop van me voor weinig  :eusa_shhh:

Joppe Maes

Over 2 weken gaan we voor 3 weken naar:

Lago di Caldonazzo, bella Italia ;D

UserID6342

marcoz84

Eind augustus gaan wij naar:

Porec - Kroatië

UserID6342

Zijn wij in 2006 geweest, camping Ulika.  Supervakantie gehad !

RyanB

Kunnen jullie ophouden mij geestelijk te mishandelen met die foto's ;D
Ik moet nog 3 weken werken maar dan gaat het ook echt gebeuren, we zetten de 850 neus weer richting Italie :eusa_dance:
Tussenstop van 2 dagen in Peschiera del Garda en dan door naar de Amalfikust voor een weekje.
De terugreis?

We zien wel ;)

Svenneh

Kroatië is sowieso een erg mooi land :). Prachtige heldere zee als je aan de Adriatische kust zit. Ik ben vorig jaar naar Rovinj geweest :).

StefanCJ

Hou op, hou op, hou op! Ik moet nog 6,5 week voordat ik vakantie heb!

:'(

Sbv

Ach wij gaan pas eind augustus/begin september naar ???

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 23-06-2011 16:57:38
Ach wij gaan pas eind augustus/begin september naar ???

Huh? Heb jij niet nét vakantie gehad ???

Sbv

Dat was in het voorjaar, dit is voor het najaar. Tripje Zweden was een tussendoortje  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 23-06-2011 17:24:34
Dat was in het voorjaar, dit is voor het najaar. Tripje Zweden was een tussendoortje  ;D

Ahhh .. een beetje een

hanss850

Vrijdag voor 3 weken met de R en vouwwagen naar Uzes tussen Nime en Avignon.

We kunnen met een gerust hart weg want we hebben een goede oppas voor t huis, onze Cas
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Reitse

Kom er weer vanaf met weekje Vlieland :D Alleen wordt het vakantiedagenstuwmeer wel beetje vol nu. Krijg per week zo'n 4 uur bijgeschreven en zit nu al over de 200 uur.

nsdnayz

Naar Texel, lekker bij ons strandschuurtje klooien. Altijd wat te beleven daar, en een van de weinige stranden waar het nog echt rustig is :)