Zeevissen Meeting

Gestart door MJH, 18-01-2009 01:08:01

Vorige topic - Volgende topic

Losbol

Kom zelf uit Den Oever oorspronkelijk en heb 10 jaar over de waddenzee en noordzee gezworven als beroepsvisser. Ga eens kijken op www.wad-anders.nl. Jan is echt een geweldige vent die zelf vroeger ook noordzeevisser is geweest en echt geweldig mooi kan vertellen. Zelfs al vang je niets, heb je nog een fantastisch dag. Eind augustus zijn er de visserijdagen(www.visserijdagen.nl) in Den Oever ook het bezoeken waard. Hou de datum wel in de gaten, loop namelijk vijf ploegen dienst, maar als ik kan ga ik ook mee. :D :D

Walter

ben meer in voor de "zeevissen opeten"-meeting

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

MJH

Citaat van: VolvoMafia op 23-01-2009 17:08:51
ben meer in voor de "zeevissen opeten"-meeting
Ik vind het best. Aangenomen dat we genoeg vangen, moet er toch wel een plekje te vinden waar we e.e.a. gezamenlijk kunnen oppeuzelen.

Citaat van: Losbol op 23-01-2009 15:39:31
Kom zelf uit Den Oever oorspronkelijk. [...]
He, ik ook!  :eusa_think:

Citaat van: Losbol op 23-01-2009 15:39:31
Ga eens kijken op www.wad-anders.nl. Jan is echt een geweldige vent die zelf vroeger ook noordzeevisser is geweest en echt geweldig mooi kan vertellen. Zelfs al vang je niets, heb je nog een fantastisch dag.
Leuk! Maarrrrr wel een minimum van 25 personen in het weekend. Dus enige extra aanmeldingen zijn dan wel noodzaak.
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

MJH

Maar om de datum discussie maar even op gang te brengen:
Opties (het eerste lijstje van dit topic)

• zo. 29 maart
  • goede vrijdag 10 april
  • paasmaandag 13 april
  • zo. 19 april
  • zo. 26 april

Mag ik concluderen dat de Waddenzee / Den Oever de voorkeur geniet?

(5 april is Elandrundag, vandaar niet opgenomen in de lijst)
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

razorx

Ik ben hier ook wel voor te porrren  :eusa_dance: !

Ik denk dat de waddenzee in die tijd van het jaar (niet ideaal maar wel leuk) nog het meeste oplevert.
In welke vorm dan ook, ik zie het wel zitten.

Leuk initiatief.

Groeten van Yits.
Als ik me goed herrinner is de kapitein van de boot Stella (den Oever) zeer in orde.

Losbol

Natuurlijk is de Stella ook in orde, allen heb je bij de ander de mogelijkheid om de echte beroeps visserij te zien en te beleven, als je met je eigen hengeltje niet veel vang. Volgens mij  is die periode nog niet echt druk, dus over het aantal personen valt volgens mij wel te praten.

Losbol

Even gecheckt op m'n rooster maar alle datums kan ik niet. :eusa_think: :eusa_think:. Als er een datum is ga ik wel kijken of ik vrij kan krijgen. :eusa_naughty: :eusa_dance: :eusa_naughty: :eusa_dance:

Kingfisher

Voor alsnog kan ik ze allemaal, alleen rond de paasdagen hou ik ff een slag om de arm.