9. int. Volvo-Tuner-Meeting 31.05.-01.06.2009

Gestart door roop86, 18-01-2009 22:44:16

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Slapen? Hotels heb je toch niet nodig.....gedurende de nacht moet al die tupperware gepoetst worden toch?  :eusa_clap: :eusa_dance: ;D

MarkoC70T5

Citaat van: fearless op 22-01-2009 21:47:45
Kreeg vandaag mailtje.  :'(  Zum Schäferhof zit vol.  :eusa_wall:  Nou ja dan maar een kamer in Zur Schmiede.  :)  Weer eens wat anders na al enkele jaren al het zelfde hotel.  ;D

heb jij daar een email adres van?
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

racerken

straks eens mailtje sturen naar hotel  :evil:

Volvo Felipe

fearless

Citaat van: MarkoC70T5 op 23-01-2009 08:09:41
Citaat van: fearless op 22-01-2009 21:47:45
Kreeg vandaag mailtje.  :'(  Zum Schäferhof zit vol.  :eusa_wall:  Nou ja dan maar een kamer in Zur Schmiede.  :)  Weer eens wat anders na al enkele jaren al het zelfde hotel.  ;D

heb jij daar een email adres van?

Citaat van: fearless op 22-01-2009 22:45:55
Heb de kamer via www.rundumalsfeld.de geboekt.

www.zur-schmiede.de

MarkoC70T5

ik heb zojuist een kamer geboekt  in Hotel "Zur Schmiede" en dat was gelijk geaccepteerd  dus wij hebben een slaap plek
Going broke in style. 

roop86

M a r c

Ik hoor helemaal niks meer van het Schapenhok....  dus ook maar even gemaild naar "Zur Schmiede". De dame achter de balie ziet er tenminste al beter uit  ;D

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Of zou dit jaar iedereen van volvopower.de in Zum Schäferhof geboekt hebben.  :eusa_think:

M a r c

ik weet het niet....  ga al vanaf het begin nu zit alles ineens vol.  Heb ook al geen antwoord gehad van Zur Schmiede  :-\  Als dat óók vol zit hou ik het dit jaar denk ik gewoon voor gezien....

info@europeantuning.nl

fearless

Citaat van: M a r c op 23-01-2009 20:20:11
ik weet het niet....  ga al vanaf het begin nu zit alles ineens vol.  Heb ook al geen antwoord gehad van Zur Schmiede  :-\  Als dat óók vol zit hou ik het dit jaar denk ik gewoon voor gezien....

:-\

Wel vaag, donderdag online geboekt (www.rundumalsfeld.de) en binnen een half uur bevestiging. 

MarkoC70T5

En als je gewoon even beld?

Ik wist vanmiddag direct dat er plek was.
Anders zijn er toch nog wel meer leuke hotels in alsfeld  vlak bij de kermis.
Going broke in style. 

MarcoV

Wij hebben dubbele boekingen in zowel schaferhof als ook zur schmiede!
Ik heb dus 2x 1 persoons kamers in de aanbieding in Schaferhof, voor degene die de kamers willen kan ik de reservering gewoon uitprinten of we moeten even de kamers laten overboeken op je eigen naam!

MarcoV ;)

M a r c

Citaat van: MarkoC70T5 op 23-01-2009 20:59:13
En als je gewoon even beld?

Ik wist vanmiddag direct dat er plek was.
Anders zijn er toch nog wel meer leuke hotels in alsfeld  vlak bij de kermis.

Had ik maar tijd om effe te bellen....  heb net de mannen van MTE weer op het vliegtuig gezet en afgelopen week dus hele drukke en lange dagen gemaakt. Heb in ieder geval wel een leesbevestiging ontvangen, morgen toch maar proberen even tussendoor te bellen...

info@europeantuning.nl

roop86

Citaat van: MarcoV op 23-01-2009 21:42:32
Wij hebben dubbele boekingen in zowel schaferhof als ook zur schmiede!
Ik heb dus 2x 1 persoons kamers in de aanbieding in Schaferhof, voor degene die de kamers willen kan ik de reservering gewoon uitprinten of we moeten even de kamers laten overboeken op je eigen naam!

MarcoV ;)

Je hebt PB :)