Heb tdi laten tunen

Gestart door TM665, 01-12-2008 06:09:14

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

darius

Een krom vliegwiel afdraaien ???? Welkom onbalans !!!!
No show, only go.

TM665

Word gewoon niet goed van dit iedereen weet het beter forum! We zijn allemaal Volvo fanaten en de manier waarop er door enkele op topics word gerageerd is niet de manier zoals het hoort!
Heb m'n antwoorden gewist omdat het compleet zinloos is. Er zijn maar weinig leden die goede info geven en de meeste lezen de hele historie niet eens zodat er compleet uit de lucht gegrepen antwoorden worden geplaatst.

Ludo

Citaat van: TM665 op 22-12-2008 22:42:04
Word gewoon niet goed van dit iedereen weet het beter forum!

het is altijd makkelijker om zoiets te roepen:

Citaat van: TM665 op 21-12-2008 16:34:14
Ik heb er genoeg verhalen over gehoord.

begin eens opnieuw, maar dan met gefundeerde oordelen.  ;)

UserID6342

Word gewoon niet goed van dit iedereen weet het beter forum! We zijn allemaal Volvo fanaten en de manier waarop er door enkele op topics word gerageerd is niet de manier zoals het hoort!
Heb m'n antwoorden gewist omdat het compleet zinloos is. Er zijn maar weinig leden die goede info geven en de meeste lezen de hele historie niet eens zodat er compleet uit de lucht gegrepen antwoorden worden geplaatst.
Beetje erg kort door de bocht dit, maar ok.  Zolang ik op dit forum zit, heb ik tot nu toe pas 1 defecte versn. bak mee mogen maken (handbak dan), als je dat stukje wilt lezen zoek dan ff op Hennes en/of op Boy Geenacker, dan kom je dat stuk wel tegen.

M a r c

Er is er hier maar één die het beter meent te weten....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

D-J

1e keer dat ik dit draadje zie....snap er geen donder van.

Als ik het nu lees zie ik dit: Je hebt je TDI laten tunen door 2 tuners, met 3 soorten vliegwielen, met zowel een erg slecht handbak als automaat en je hebt ergens tussen de 180 en 380 Nm.

....hip, hip, ik ben een kip....
V70 T-5D