CD ROM

Gestart door volvoTon, 09-05-2003 22:45:32

Vorige topic - Volgende topic

volvoTon

Hij is aangekomen de cd auto technisch handboek.
Nog geen tijd gehad om hem te bekijken ,en helaas zat er ook geen begeleidend briefje bij wie ik er voor moet bedanken (hij was gepost in belgie ,LUDO?) alsnog bedankt. ;) ;)

volvoTon :D

s©ub@

... en wie gaat hem dan weer naar huis brengen? ik denk dat, tegen de tijd we pieT5 zien, de cdrom inmiddels bij zo'n 20 man gekopieerd is...

<hips.  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Doen we toch een kratje? Met al dat vermogen dat Piet5 nu heeft moet 'ie dat makkelijk mee kunnen nemen ;)

s©ub@

is een optie... doen we gewoon met zijn allen lappen  :P
neem jij de pet mee Reitse?  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

ghg... heb geen pet...

PieT111

Busje komt zo!

volvoTon

Ook nog bedankt PieT5 :) :)

volvoTon ;)

Raf

ik heb de CD rom ook aangekregen van Ludo.  :D
ik ga er 5 kopietjes van meenemen naar de MiniMeeting in Amsterdam.
als er geïnteresseerden zijn?
ik stel voor dat ik ze geef aan mensen die zelf de mogelijkheid hebben om te kopieren, zodat zij die ook weer verder kunnen geven aan andere geïntereseerden. :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Peth©oni

Nou Raf, dan meld ik me hier bij aan voor een kopie en kan er ook wel een paar kopieeren voor derden of is het inmiddels zesden?
Zonder grollen, ik kom ook naar de mini meeting in A'dam, en dan regelen we het verder hoop ik....

tot 18 mei, Pethconi.

Bert_j50

Beste,

Ik ben ook erg geïnteresseerd in de CD-ROM. Via wie kan ik nog een exemplaar krijgen? Ik wil de persoon graag vergoeden voor de cd-rom.

PS: Ik woon in België.

Groeten,

Bert

Raf

waar woon je ergens Bert?
De gustibus non disputandum est!

jan-willem

ik heb een cd ontvangen via marktplaats
het is van kluwer en de informatie vindt ik erg tegenvallen.
om welke cd gaat het hier ?

en als het om een goede werkplaatshandboek op cd gaat dan heb ik ook zeker belangstelling

jan-willem

Flint

Met het risico een domme vraag te stellen.

Op deze cd staat alle technische informatie over een volvo. Ik zoek namelijk het bedrading schema van de handsfree bediening van de laatste V70.

Zou graag de orginele bediening op het stuur willen gebruiken samen met mijn Sony-Ericsson bluetooth carkit.