De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

darius

Ja dat klopt madame heeft een 10v naft bak en ik de mazoutkar.........
No show, only go.

darius

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2008-12-08
By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2008-12-02
wel vies
No show, only go.

darius

De auto is van de eerste eigenaar gekocht (260000) alle onderhoud aangetoond Toch een soort kinder droom alles in zwart leer.
No show, only go.

darius

Heb de auto gekocht via kapaza vrpr 2500 e. zoals jullie kunnen zien zit er wat schade aan de voor bumper.   Eerst begonnen met motor een vette beurt geven. De technische staat is 100 %............ :eusa_shhh:
No show, only go.

darius

De staat van onderhoud was toch discutabel. Echt aantoonbaar de eerste eigenaar maar geen liefdevol "baasje'. Dus ff alles opnieuw.
No show, only go.

Philip850

Darius, je kunt je berichten ook gewoon bewerken. Scheelt je weer 3x iets posten.  ;) Wel een leuke kar met die velgen, al is die voorbumper geen gezicht zo.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

arjenT5R

ik post ook wel eens wat onder elkaar van mezelf maar niet 3x in 10 min  ;D
je wil achter het aantal pagina's aan van onze andere roet man zeker  ;D

verder wel nette kar leuke velgjes  :D

:eusa_shhh: bumper zou ik wel wat aan doen  :eusa_snooty:
maar daarvoor is het ook een blog natuurlijk  ;)

edit; iemand met de zelfde gedachten  :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

De eerste weken heb ik de tdi alleen m,aar kunnen bekijken. Geen plaque dus niet rijden. Nu alles wel in orde maar een hele lijst van verbeteringen.,\

Schade aan bumper verhelpen
Andere radio met cd plaatsen
Andere wielen zetten
Leer opkuisen
nieuwe matten set
etc.........
de schade moet nog hersteld , maar ilove this car..........
No show, only go.

darius

Citaat van: arjenT5R op 24-01-2009 02:56:04
http://www.volvo850forum.nl/Themes/classic/images/dutch/modify.gif

ik post ook wel eens wat onder elkaar van mezelf maar niet 3x in 10 min  ;D
je wil achter het aantal pagina's aan van onze andere roet man zeker  ;D

verder wel nette kar leuke velgjes  :D

:eusa_shhh: bumper zou ik wel wat aan doen  :eusa_snooty:
maar daarvoor is het ook een blog natuurlijk  ;)

edit; iemand met de zelfde gedachten  :P
zitten wel niet ver van elkaar... een keer meeten is leuk maar ik maak veel fijn stof hahahaha
No show, only go.

elianmars

Nette wagen, hoor.

Verstandig dat je 'm eerst technisch in orde maakt. Dat is veel belangrijker dan optisch.

Mooi dat je zo gek bent van de wagen :)

Vulk

Darius, van waar ben je in Belgiƫ? Ik ken anders een goed (maar raar) spuitadresje in het Kortrijkse.

darius

Citaat van: Vulk op 24-01-2009 09:14:39
Darius, van waar ben je in Belgiƫ? Ik ken anders een goed (maar raar) spuitadresje in het Kortrijkse.
Merci vulk ik zal je pb en voor de spuiter (ik woon in Gent).

De wielen die op de fotostaan heb ik er opgezet, er zaten stalen velgen met doppen op eerst. Ik heb verder de radio vervangen voor een sc 802 met wisselaar en alle speakertjes op de kop getikt. Nu nog een versterkert en ik ben met de sound klaar.
De knipperlichten voor wil ik ook vervangen voor nettere exemplaren. De dimlichten heb ik osram 55 watt pitjes met extra lichtopbrengst in gedaan. Ik moet zeggen dat valt niet tegen. Verder nu toch maar een nieuwe set vierkante mistlampjes besteld bij volvo Gent (149,-) omdat ze tweedehands toch ook veel kosten. En als de bumper gespoten wordt wil ik ook meteen het zwarte bovendeel vervangen voor een nettere. Gisteren ook een setje koplampwissers gekocht bij Cs Parts in Beernem. Helaas had ie geen spoilert voor de achterklep. Heb wel de hu 555 geruild tegen een sc 901 omdat ik veel moeite had om aan de juiste materialen te komen om die in de 10v van madame te zetten.
Verder moeten er nog wat zaken bekeken worden onder de kap, turbo ,lmm en dieselpomp dynamisch afstellen....

Vandaag naar een immigratie infodag voor Zweden geweest en 500km gestuurd, wat een comfort. Ik ga jullie snel meer fotos laten zien van mn plannen en werk.

Groet Darius
No show, only go.

darius

Hier weer een bericht inzake de mazout kar. Ga de volgende keer de berichten inderdaad aanpassen ipv. telkens nieuwe te posten.
Weer hard aan het werk geweest en nu weekend. Helaas vanmorgen over een afgezaagde boomstronk gehobbeld  :eusa_wall: :eusa_wall: gelukkig alleen mn spatlap kaduuk. :evil:
Wat erger is was mn bezoek aan de Volvo dealer. Had vorige week de mistlampen besteld voor in de Roostertjes van mn 96, blijkt dat dat helemaal niet kan  ??? ???.
Tenminste dit wordt geleverd.

By dariusoosterbos at 2009-01-30

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-01-30

FF 184 euro in Btw betalen svp en ik kan het niet ruilen  :eusa_naughty:

Jezus das een domper.

Ook de schakelaar die erbij zit is veel hoekiger dan de andere in mn wagentje.
Volgens mij moet ik die ronde hebben. Wat een afknapper.
Wie wil mij even uitleggen wie hier nu het ei is ??? Ik ga notabene bij een dealer vragen om lampen voor in de uitsparing van mn bumpers waar de sleepoog toestand ook zit.

No show, only go.

Rogers XC 70 2000

da's balen van die lampen!

als de dealer aan jou deze lampen verkocht heeft, terwijl de auto buiten stond en je de papieren van de auto bij je had, dan had hij je de goede mistlampen moeten verkopen.
je was dan ook niet verplicht de lampen af te geven en de dealer had je een eventueel betaald voorschot moeten retourneren, ofwel de juiste lampen moeten bestellen.

darius

Ja dat denk ik ook. Maar de jongen van het magazijn heeft in vadis laten zien dat deze set van 94 tot 97 zou moeten passen. Volgens mij is dit voor de oudere modellen en heb ik die ronde dingetjes nodig.
De chef was er niet maar ik neem aan dat dit toch geregeld wordt  :-[
Al met al een domper idd. Misschien iemand anders mee blij maken want het was de laatste set en nu bestellen is een backorder en heel lang wachten. Ik was dus heel blij vertrokken en in de auto al ff kijken en zag meteen hier klopt iets niet. :evil:

maarja zie het bijschrift onder de avatar :(
No show, only go.