C70 velgen (19 inch)

Gestart door C70_99, 25-01-2009 11:43:38

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

Wel een mooie 5 spaak, ik heb hem nog nooit gezien (heel die wagen is eigenlijk wel strak :eusa_drool:)
Persoonlijk vind ik dat als 19'' wel een heel erg opengewerkt model; daar moeten dan wel overal dikke schijven achterzitten voor het zicht!

graag gedaan verder, the search goes on...

hathü

Heb je hier al gezocht

http://stores.ebay.de/volvo-p-1800

C70_99

Nope, nog niet... Bedankt voor het linkje iig, al vind ik er niet zo gek veel moois tussen zitten....

M a r c

Citaat van: C70_99 op 03-02-2009 22:05:05
Marc, op een 8j velg kan toch ook een 235 band of staat dat niet mooi? Sowieso lijkt 9,5J me erg breed, maar als het past zou het wel mooi staan idd.

Jawel, past wel, maar persoonlijk zou ik voorop gewoon 225 houden, de wielkuip is voor ook smaller dan achter. Dus achter kun je makkelijk een 9 of 9,5J velg kwijt mits je wel de juiste ET-waarde kiest.  Een brede band oogt maar net zo breed als de velg is.... dus je kunt wel een 255 op een 8J velg leggen maar dat staat veel smaller dan wanneer je diezelfde band op een 9J of 9,5J legt. De band wordt met de hiel toch teruggeknepen naar de breedte van de velg en als de verhoudingen té ver afwijken stuurt het voor geen meter en staat het ook leip.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RobbertC70

TSW Legends, 19''...
Hersenspinsel: ik ben niet 100% zeker van topkwaliteit met deze velg (al is het geen rotzooi)dus ik laat ze volledig behandelen bij een poedercoater.
Krijg ik dan een betere velg terug in principe of is dit net iets te ver gezocht??

Ideas on this anyone?

thuur

Poedercoating is harder dan een gewone laklaag, maar als je een detaillist bent zou deze verfmethode nog wel eens kunnen tegenvallen. Voorbereiding is zeer belangrijk voor de afwerking (luchtbellen/ontvetten) en helaas ontkom je er niet aan dat de laklaag niet overal even dik is.

Gr ;)

MarcoV

Vind dit ook nog steeds een walgelijk mooi wiel maar weet niet zeker of ze in de goede maat te krijgen zijn, het is de Vertini Hennessey:

MarcoV ;)

RobbertC70

Ow dat ziet er zeker smakelijk uit (net als de cognac ;D), zeker een rondje Googelen waard!

Kwam zo dus via via op www.spoiledcars.com uit; meer dan 700 verschillende velgen voor de C70 dus genoeg inspiratie op te doen, alleen wat weinig specificaties verder...

C70_99

Wow, idd er staan 767 velgen voor een C70 op die site. Ik zal eens gaan rondneuzen. Al zal het lastig zijn om ze ook echt hier te krijgen, maar dat zien we later weer wel :P

Bedankt voor het zoekwerk iig!

BenC70ES

Citaat van: RobbertC70 op 12-02-2009 11:02:29
TSW ...
Hersenspinsel: ...Krijg ik dan een betere velg terug in principe of is dit net iets te ver gezocht??

TSW zijn vooral heel zachte velgen, daar zou ik me meer zorgen om maken dan over de lak.

In 19" is het zeker belangrijk dat het vooral een sterke velg is.
Persoonlijk zou ik geen TSW nemen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

C70_99

Citaat van: MarcoV op 12-02-2009 15:59:33
Vind dit ook nog steeds een walgelijk mooi wiel maar weet niet zeker of ze in de goede maat te krijgen zijn, het is de Vertini Hennessey:

http://www.hespo.nl/img/velgen/prod_vertini_hennessy_080209103642.jpg

MarcoV ;)

Zijn idd erg nice. Helaas is de steekmaat 5x112 :(

MarcoV

Jammer, verder zoeken dan maar hé!

MarcoV ;)

M a r c

Schuifbouten.....  ;)  Die 2mm verschil per bout kun je dan wel overbruggen hoor. En anders adaptors ertussen maar of dat past hangt van de ET-waarde af.  Als die lekker laag is kan dat ook nog  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Hoe werkt dat dan die schuifbouten?

MarcoV ???

fearless