t-5 start niet meer

Gestart door zorno, 21-05-2009 17:50:06

Vorige topic - Volgende topic

zorno

hier het verhaal

enkele dagen geleden is er iemand met een jeep met trekhaak en reservewiel achterwaarts tegen mijn rechter-acherflank gereden

gevolg +-1500  euro carroseriekosten

de dag erna, na gas te tanken start hij niet meer, dus ik check brandstofpomprelais, -zekering 2, en pomp

na lang zoeken blijkt dat de retour van de pomp dichtzit door de aanrijding daarom trekt de pomp vacuum

dus door de tankstop eraf te halen kan hij weer in gang ......nu haal ik nog effe de leidingen aan de filter los
omdat ik aan het prutsen was met die rotbeugel.....nu gaat hij weer niet in gang ...echt raar  ,

dus bij mijn weten is de pomp nu wel dood of anders zit er ergens een luchtbel tot zo ver ik kan denken

heb mijn injectoren er al uit getrokken (per ongeluk ) maar slechts druppels komen uit de injectoren

hoe kan ik ontluchten of wat is er aan de hand ???? help me uit de nood  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

thuur

Keer of 3 de auto op contact zetten voor 10/15 seconden, dan is de meeste lucht er wel uit. Dan doorstarten.

Hoor je de pomp wel brommen als je de auto op contact zet?

Gr ???

zorno

door de pomp van de gas hoor ik de benzinepomp niet   ......  maar ze werkt wel degelijk  ......

is er nog een manier van ontluchten?  achteraan de brandstof gallerij ???? of is dit een meetpunt?

echt vreemd   .......nog een idee?