ik en mijn "nieuwe" volvo

Gestart door arjen850, 18-01-2009 19:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sean850

hoi arjen, welkom op het forum hele mooie nette bak hoor prachtig veel plezier ermee

hathü

Welkom hier, zoals het spreekwoord zegt mooi rood is niet lelijk.

walter leever

en R weer eentje bij,mooie wagen,welkom op't forum

turbogat

Welkom Arjen en veel leesplezier hier....

D-J

Erg fraaie auto zeg!! Complimenten enne...welkom natuurlijk
V70 T-5D

reMARKable

Prachtig! Als de brandweer ;D veel RRRRRoffel plezier 8)

arjen850

leuk om al jullie reacties te krijgen en te lezen..hier nog een foto van het hart :P

Chris

Mooi, zo'n Rode R. Enjoy ;)

Groeten

arjen850

kheb de eerste duizend kilometers erop zitten..kheb 7 jaar met veel plezier in een turboloze maar zeer goeie volvo940 gereden,ook echt met plezier.. ik had verwacht de vertrouwde aanblik van mijn 940 te missen,maar das alweer verleden tijd ;) wat rijdt dit geweldig ;D haha ik kan er s'nachts wakker van liggen :P

Rogers XC 70 2000

Citaat van: arjen850 op 23-01-2009 14:23:38
kheb de eerste duizend kilometers erop zitten..kheb 7 jaar met veel plezier in een turboloze maar zeer goeie volvo940 gereden,ook echt met plezier.. ik had verwacht de vertrouwde aanblik van mijn 940 te missen,maar das alweer verleden tijd ;) wat rijdt dit geweldig ;D haha ik kan er s'nachts wakker van liggen :P

ipv wakker te liggen kun je beter een stukkie gaan sturen dan  ;D

rovelra

Welkom


Veel plezier en geniet maar lekker van die turbo power( went snel!!)

Mvg Rogé

RobbertC70

He, net zo'n mooi rooie R als Jos...
Ook met licht interieur errug goed te doen!

gr uit Breda,

Robbert

arjen850

kijk eens aan het is dus zeker dat er nog eentje te vinden is binnen dit forum :D ik krijg ondertussen veel positieve reactie's van mensen die in eerste instantie zeiden dat rood geen kleur was voor zo'n grote volvo ;) maar als ze hem eenmaal zien komen veel mensen daar op terug :eusa_dance: zijn er nog meer mensen met een rode R?

groet ;D

rifwachter

#28
Ja, en ook nog in de buurt van Apeldoorn :  Zutphen

We hebben bijna dezelfde R, die van mij heeft alleen een donker inter.

groeten,

Rene


Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

khad je al gezien via de 850 club..had je een klein berichtje gestuurd ;) heb jij een hand geschakelde?
groet  ;D