850 GLT KLPD Tuning

Gestart door Lex!, 27-01-2009 21:35:24

Vorige topic - Volgende topic

Lex!

Doet ie van mij ook al met rondom Eibach en gele Koni's & veerpootbrug  8)
Remmen krijgen binnenkort upgrade ipv vervanging ..
855 GLT
Mods: Magnecor Competition, Denso Iridium, MSD Blaster, VVIS-tuning, K&N inlegfilter, vlakke gasklep, Koni geel, Eibach Pro-kit, veerpootbrug voor, R Nivomat en stabi achter, 302 mm Zimmermann Sport, variable interval ruitenwisser,3e bankje, cruisecontrol, SIPS-bags

tackle

die standaard remmen zijn leuk voor huis tuin en keukengebruik...verder niet.

Lex!

Citaat van: tackle op 30-01-2009 19:06:11
die standaard remmen zijn leuk voor huis tuin en keukengebruik...verder niet.

Daarom dus upgrade en geen vervanging met standaard . Moet zeggen dat andere draagarmrubbers (polyurethaan) ook wel zoden aan de dijk zet
855 GLT
Mods: Magnecor Competition, Denso Iridium, MSD Blaster, VVIS-tuning, K&N inlegfilter, vlakke gasklep, Koni geel, Eibach Pro-kit, veerpootbrug voor, R Nivomat en stabi achter, 302 mm Zimmermann Sport, variable interval ruitenwisser,3e bankje, cruisecontrol, SIPS-bags

tackle

ik reed er meestal mee, ik hoefde er nagenoeg nooit onder te kijken.

Lex!

Citaat van: tackle op 30-01-2009 19:09:07
ik reed er meestal mee, ik hoefde er nagenoeg nooit onder te kijken.

Wie zegt dat ik dat wel moet? maar goed , dit heeft natuurlijk niets meer te maken met het onderwerk. Het lijkt er dus op dat er óf geen modificaties zijn gedaan aan de KLPD GLT's óf dat niemand het gewoon precies weet...

Onno, ben nog wel benieuwd naar jou setup. Kun je me wat meer vertellen via PB?
855 GLT

GoodOldDiesel

Het zou mij niet verbazen dat volvo een speciale versie levert voor 'de overheid'. Dat doen meer merken namelijk.
"Lijkwagen.................Volvo 850 2.5 TDI '96"
"Verder 3 x P205 '85GR '86GTI '87 Accent"
Foto's?? Stuur ze naar mijn mail ovv van loginname en topic titel