NT Vijverbergtrofee Meeting

Gestart door Wibren, 30-01-2009 19:14:42

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

En, is er al nieuws over het verloop van de meeting? wie van de jongens heeft het best gereden, en met welke auto hebben ze gereden?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

-D©©©L-

(klik voor hi-res)

(klik voor hi-res)

(klik voor hi-res)

(klik voor hi-res)

matRRR

Heee, mooi weer gehad zo te zien.
Wel errug rustig op de achtergrond???
Tja, de mannen zullen nu wel wat anders dan cola drinken in het hoge noorden..
Zie trouwens geen tom of marc met de auto's?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

killerbee

Weer was goed en het was nog plezierig ook  ;D ;D ;D ;D
Andere auto's stonden binnen in een pitbox  :eusa_clap: :eusa_clap:

R o b

Moet een mooi daggie zijn geweest met die zon toch!?  :D

Idd, waar zijn de "scheurfoto's"!  ;D

Johann

Super dag gehad! SDM deed het heel lekker mag ik wel zeggen op een probleem met de carterontluchting na.

Vanmorgen in de stromende regen de auto op de ambulance gezet en het zag er geheel niet hoopvol uit maar eenmaal voorbij Ommen begon het op te klaren en een heerlijke middag met een lekker zonnetje mogen meemaken.

Geweldig  :eusa_dance: Gaan we vaker doen!  ;D

fearless

Was een erg leuke middag, Het weer was ook goed en een stuk warmer dan vorige keer.  ;D

Veel volvo's op de parkeerplaats en 5 stuks op het circuit.  :eusa_clap:

Citaat van: R o b op 08-03-2009 19:27:15
Idd, waar zijn de "scheurfoto's"!  ;D

In mijn camera.  :eusa_whistle:

Hans Duiven

Leuke middag met fantastisch weer en een aantal leden op de parking, langs- én op de baan!

Nog even koffie gedronken met wat mannen. Onze 'huisfotograaf' Ivo had geen tijd voor koffie, veel te druk met kiekjes maken  ;D

Volgende keer weer!

Hans, die hoopt dat Marc H. de reservevelgen wat vind, anders gewoon: Niet goed geld terug Marc  ;D

Jeff

Foto's zien er mooi uit, helaas kon ik er vandaag niet bij zijn aangezien ik bijna het hele weekend al op mijn bed lig en last heb van griep. :eusa_wall:
Voor als nog hoop ik dat jullie een leuke middag hebben gehad. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Wibren

Geweldige dag gehad :eusa_dance: :eusa_dance: Heb met Johann en Timon mee kunnen rijden over de baan, wat een geweldige ervaring  :eusa_clap: :eusa_clap: Ik zou bijna het interieur uit m'n R halen..... :eusa_shifty: :eusa_shifty:

Iedereen bedankt voor het komen  :eusa_clap: :eusa_clap: Ik hoop dat jullie net zo'n mooie dag hebben gehad als ik  ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Hans Duiven

Citaat van: Wibren V70RAWD op 08-03-2009 21:58:23
Geweldige dag gehad :eusa_dance: :eusa_dance: Heb met Johann en Timon mee kunnen rijden over de baan, wat een geweldige ervaring  :eusa_clap: :eusa_clap: Ik zou bijna het interieur uit m'n R halen..... :eusa_shifty: :eusa_shifty:

Iedereen bedankt voor het komen  :eusa_clap: :eusa_clap: Ik hoop dat jullie net zo'n mooie dag hebben gehad als ik  ;D

Kon je het nog droog houden op de baan Wibren?  ;D

Hans (Die benieuwd is of de de filmpjes al online hebt staan)

Wibren

Citaat van: Hans Duiven op 08-03-2009 22:06:29

Ja ik heb het droog gehouden  ;D Als alles meezit morgen even de filmpjes bewerken bij een vriend van me in finalcutpro  ;)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

osie

het was echt gaaf.
mooie dag.met veel ervaring.
het was echt genieten om bij marc in te mogen.
jammer het kort was. maar bedankt marc was gaaf.
maar was echt wel druk op het einde van de dag veel babbel en dikke roffels.

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

het mag best een keer herhaald worden hoor..!! ;D

Hans Duiven

Citaat van: Wibren V70RAWD op 08-03-2009 22:09:07
Citaat van: Hans Duiven op 08-03-2009 22:06:29

Ja ik heb het droog gehouden  ;D Als alles meezit morgen even de filmpjes bewerken bij een vriend van me in finalcutpro  ;)

Mooi!

Hans (Die wel enigzins verbaasd was dat Tim mijn TDI zó mooi vond, dat hij hem ter plekke nog ging schoonmaken ook  :o )

fearless