versterker

Gestart door matrixxv70R, 30-03-2009 19:45:38

Vorige topic - Volgende topic

matrixxv70R

goedenavond ik heb even een vraag over mijn versterker uit mijn v70R uit 98
waar kan ik die vinden onder de stoel of achter het daschbord? ik heb ook ergens gelezen dat je 4x50 wat hebt maar dat 4x100 wat ook past!! is het geluids verschil dan echt heel groot of is het niet de moeite?? hebzelf dolby systeem erin liggen dus weet niet of het er dan al standaard op zat!
alvast bedankt :eusa_boohoo:

Sbv

Als het goed is onder de passagiersstoel

UserID6342

Euuhh, Matrixx ? Jij werkte toch bij Volvo ??  Kan me niet voorstellen dat ze daar het antwoord niet weten....:)

matrixxv70R

ja dat heb je heel goed maar was net thuis even aan het zoeken in mijn auto en ik werk daar alleen op de zaterdagen dus je!! en nu zijn er ook geen collega's meer op de zaak dus ik dacht laat een maar eens gebruik maken van mijn mede forum leden mischien kunnen die het mij nu vertellen!!!

UserID6342

Het antwoord is als het goed is al gegeven, die moet onder je rechter stoel liggen :)

matrixxv70R

oke ga ik daar zo even kijken maar is het standaard 4x50 wat?? en als dat zo is kan er dan ook een 4x100 wat erop aangesloten worden??

thuur

Aansluiten moet wel lukken. Plaatsen aldaar echter niet. De 100W variant is fors groter.

Gr ;)

martijn.

Thuur, heb je het al geprobeerd om hem onder de stoel te krijgen?

Ik heb de c70 versterker ook al klaar liggen, dacht dat ie er wel dwars kon liggen.
Aansluiten gaat volgens mij zo, meen dat je alleen een goed plus en massa moet trekken. rest lijkt plug en play.

thuur

Ja, ik heb hem ook liggen. Helaas neem ik wel eens achterpassagiers mee en die schoppen dan tegen het ding..

Gr :-\

martijn.

Ik neem ook altijd achterpassagiers mee, maar die komen de eerst 3 jaar niet met hun voeten daar beneden ;D