Dolby???

Gestart door MartV70D, 10-10-2003 17:41:10

Vorige topic - Volgende topic

MartV70D

Hoi ik ben nieuw hier op dit forum en vindt het gewelidig! :)

Nu heb ik toch een vraag waar ik benieuwd naar ben!

Ik heb een v70 d aangeschaft uit 99 met daarin een dolby set zonder radio. mijn vraag is welke radio met cd liefts bigfront kan ik daar in plaatsen en heb ik eventueel nog extra dingen als versterkers nodig?

alvast bedankt voor jullie reacties!

Daan1976

Officieel hoort daar een SC-90X (900 of 901) bigfront radio van Volvo (Alpine) in als jij tenminste de V70 Classic hebt.

Deze heeft de Dolby Surround Prologic decoder aan boord + standaard 3 cd wisselaar aan front zijde.

Ik weet zo niet wat de prijs ervan is

Daan

MartV70D

Moet ik bij dit type dan geen aparte processor/verstreker hebben ??
???
Heb zoiets gehoord!!

s©ub@

bij volvo de beemd in helmond lag zo'n set uit een c70; compleet surround set (inclusief 2 versterkers) en headunit (radio) voor de luttele prijs van € 900 pleuro...

je had alleen een C70 kabelboom nodig om alle 150watts (!!!!!!!!) boxen aan te sluiten... meende dat het 7 of 9 boxen waren...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BenC70ES

Dolby surround systeem in de C70 heeft 11 luidsprekers (dynaudio), in de cabrio kan je nog 2 extra woofers achter de achterbank laten zetten... versterker = 4 x 100 watt

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

s©ub@

nog meer speakers dus  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Danny

Citaat van: Daan1976 op 10-10-2003 17:48:03
Deze heeft de Dolby Surround Prologic decoder aan boord + standaard 3 cd wisselaar aan front zijde.
Ik weet zo niet wat de prijs ervan is

De Dolby processor moet apart aangesloten worden en kost een kleine 400,00 euro ex.
In de SC-90X type's zit de eindversterker voor de centerspeaker al ingebouwd.
Je hebt minimaal één 4-kanaals eindversterker nodig.