Brandstof stank in interieur en rond de auto

Gestart door Teddy81, 11-01-2008 09:08:46

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Jij bent goed bezig zie ik.  :eusa_dance:

Nu heb ik een vraagje voor jou, gezien ik al de ganse middag heb zitten vloeken en kl*ten met de leidingen van de oliekoeler. Ik heb er zelfs de oliethermostaat meet afgehaald. Nieuwe leidingen ertussen gewriegeld, en dan  :eusa_wall: :eusa_doh:  :eusa_wall:.  Hoe krijg ik die verdomde leidingen vast in die thermostaat, en aan het motorblok (dat steunschroefje achter de airco-compressor). De leidingen zijn er wel tig keren vanonder gedonderd, waar ze nu dus nog liggen. Ik ben er effe helemaal klaar mee. Als ik nog 5 minuten verder had geklooid was het nu een conceptwagen geworden  :P. Zou hem verdomme gesloopt hebben met een voorhamer!!  >:( :eusa_shifty:

Tips echt welkom.

Werd me nog maar es duidelijk waarom ik FWD verfoei tot in de eeuwigheid (no f*cking room to work!!!)
Puppy Power!!!

Teddy81

Scooby, je zal er inmiddels al wel klaar mee zijn, maar alsnog een tipje. Al het geduld bij elkaar zoeken wat je hebt en heel voorzichtig met 2 handen de boutjes monteren en tegelijk de leidingen vast houden. Bij mij zijn ze ook zeker 20x losgeschoten voordat ik ze eindelijk vast had.
Wat wel goed helpt is de leidingen nog niet monteren aan de andere zijde, hierdoor zitten ze spanningsvrij als je ze monteerd. Anders zijn ze er echt niet in te krijgen.

Succes

Peer ke

Ik heb dus een steeds heviger wordende benzinelucht aan de achterkant van de auto. Ik lees hier dat dit de aansluiting van de vulpijp op de tank kan zijn. Heeft iemand tips over hoe dit op te lossen? ??? Lekkage bij de pomp of het filter heb ik uit kunnen sluiten

Peer ke

pwassink

Citaat van: Peer ke op 08-02-2009 08:18:02
heeft iemand een tip ???

Kijk hier eens : http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,7572.msg113684.html#msg113684

staan een aantal opties in, mogelijk dat hetgeen zippo had ook jouw probleem is, staat iets verderop in hetzelfde topic.

Ook heeft johan hier in dit topic een paar mogelijkheden genoemd, heb je die allemaal al nagekeken ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂