alleen voor verlagen

Gestart door den, 08-02-2009 17:27:26

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Het gros van de jongens op de Ring rijdt nog met standaard stabilisator stangen, dus dat is niet zo een punt. Pas als je je idd als bochtenridder gaat beschouwen is het een zinnige upgrade, maar zonder gaat het prima.

Dat van ondergedempte combinatie klopt op zich wel, maar de vervangingsveren voor de 850's zijn niet zo stug dat je buiten het bereik van de dempers valt. De Intrax die ik op de oranje had werden gecombineerd met standaarddempers. En die hielden de voorkant goed strak. De iets stuggere Apex veren zouden misschien wel de dempers tegen de grens aan kunnen brengen, maar daar heb ik nog niemand over gehoord.

De standaarddempers zijn overigens niet positieafhankelijke dempers, dus een ander punt waarop ze beginnen te dempen kennen ze niet. Wel is de slag iets korter en remt de veer de demper op ingaande slag iets harder af, waardoor de karakteristiek iets anders wordt. Maar ook dat speelt vooral in theorie.

Voor wat Dennis wil voldoet alleen een set veren uitstekend. (net zoals dat voor velen op het forum hier uitstekend voldoet).
De Tussenpaus

san

Even een korte...moet je bij verlagen altijd laten uitlijnen? Wil de S alleen aan de voorkant verlagen.

)()()sT

Ja, je hele veerpoot moet er immers uit ;)

san

ok,dan kan ik daar een afspraak voor maken.THX

Jurijn R

Jap, anders maak je zoals mij mee ;-)
Binnenkant van de band het ijzer erdoor en aan de buitenkant massas profiel nog! :D
Nuja, ze stonden op de S60 wel erg Camber.

Wouter1973

Citaat van: Jurijn R op 16-11-2014 22:21:30
Jap, anders maak je zoals mij mee ;-)
Binnenkant van de band het ijzer erdoor en aan de buitenkant massas profiel nog! :D
Nuja, ze stonden op de S60 wel erg Camber.
Zoiets? http://www.dpccars.com/gallery/var/albums/Extreme-Camber/Extreme%20Camber%20-%2002.png?m=1379117046  :eusa_think:

Jurijn R

Nee haha. Blijft een Volvo hé gene Jap