855 R of V70 R of .........

Gestart door Flipjes 850 R, 09-02-2009 20:20:20

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Even in korte woorden zoals ik naderhand ook tegen mijn keuze aankijk:

Voor jou de beste prijs-/kwaliteit-keuze maken qua auto, al zal dit al niet makkelijk zijn! Zorg dat je genoeg buffer aan spaargeld overhoud, maar je hart volgen, dus een beetje minder spaargeld zou mogen.

Vervolgens niet meer omkijken en keihard werken.............. ;D

Flipjes 850 R

Citaat van: R o b op 10-02-2009 08:33:01
Even in korte woorden zoals ik naderhand ook tegen mijn keuze aankijk:

Voor jou de beste prijs-/kwaliteit-keuze maken qua auto, al zal dit al niet makkelijk zijn! Zorg dat je genoeg buffer aan spaargeld overhoud, maar je hart volgen, dus een beetje minder spaargeld zou mogen.

Vervolgens niet meer omkijken en keihard werken.............. ;D

Keihard werken zal toch wel moeten om een beetje fatsoenlijke auto voor de deur erbij te hebben, het gaat immers om een derde auto, en ik heb vorrig jaar door omstandigheden financieel toch een behoorlijke duw gekregen.
Maar goed ; hard werken wordt je een grote jongen van  ;D en met oa een mooie auto weet je waar voor je het doet toch ?

Ik weet eigenlijk wel een beetje wat ik wil ( een V 70 R, liefst LBP ) maar gezond verstand blijft knagen. Ook denk ik dat ik wel iets meer prive km's ga maken komend jaar > 15.000. Dus een beetje zuiniger dan een R zou leuk zijn, maar is geen must.

En dan nog iets, ik heb geen staatslot gekocht voor vanavond   ::).
Keuzes; Moeilijk, moeilijk, moeilijk
855 R Automaat Dark Olive Pearl

)()()sT

Ik kan je er neit in adviseren  :eusa_think:
Ik heb sinds vorig jaar dus ook een V70R, maar alleen omdat ik die gunstig kon kopen. Had ik er de toen gangbare marktprijs voor moeten betalen, dan had ik nog vrolijk in de 850 geroffeld.
De R rijdt inmiddels ook weer op LPi en dat maakt het mogelijk om èn een snelle, luxe auto te hebben èn voordelig rijden.

Hopelijk kom je eruit, je huidige R is uiteindelijk totaal geen straf om straks als (hobby)auto te hebben.

Flipjes 850 R

Citaat van: )()()sT op 10-02-2009 18:03:20
<...........>

Hopelijk kom je eruit, je huidige R is uiteindelijk totaal geen straf om straks als (hobby)auto te hebben.

Dat besef ik me ook wel degelijk, zeker voor een "jonge" jongen  ;D
Daarom denk ik er soms ook stiekem aan om de auto te perfectioneren, naar mijn mening dan.
855 R Automaat Dark Olive Pearl