Geen bas

Gestart door katjang, 10-02-2009 11:07:17

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Nog een klein tipje, kijk eens even bij je achterdeuren of je speakerkapjes wel open zijn, zijn ze dicht heb je n.l. ook heel slecht geluid, ben er bij mij ook pas na tijdje erachter gekomen  :eusa_wall: dat er geen open gaatjes in de speakerkapjes zaten

UserID6342

Citaat van: katjang op 10-02-2009 19:47:36
De bas met de vorige HU klonk nog beroerder, dus heb het idee dat het niet de HU is. Voor zover ik weet zijn het originele speakers, alhoewel ik eerlijk gezegd dit alleen maar 100% zeker weet van de dash speakers.
Wat betreft een externe versterker: in het boekje staat alleen dat hiervoor een mogelijkheid. Verder worden er geen woorden aan vuil gemaakt.
Dus ik weet het echt niet meer............
Of heeft iemand een goed en goedkoop adresje waar je audio in kan laten bouwen??? Versterker heb ik al ( zij het een ouwe) en het baskistje ook ( maar of ik die nog wil, ben geen 20 meer ;))
Hahahaha, ik dus ook niet maar heb wel een dikke versterker met subwoofer in het koffer liggen, en waarom ??? Juist. ook ik kwam bas te kort. Als ik iets verschrikkelijk vind is het geluid met alleen hoge tonen... wat zit er nu bij mij in; dashboard dubbele tweeters. Voor en achterdeuren originele volvo speakers van de premium sound collectie, een Pioneer radio/cd van 4x40 Watt en achterin dus de versterker van 900 Watt en de subwoofer van 1000 Watt.. Geeft een heel behoorlijke bass af hoor, kan ik je zeggen.  Het mooie van deze versterker is dat je 'm separaat kan regelen (als ik het kabeltje terug haal naar voren toe, maar door luiheid nog steeds niet gebeurt.)  Dus gewoon die versterker met sub monteren joh...  Net zoals ik nog steeds hoedenplank speakers zoek en die wil monteren.  Maar ook die moeten van een speciaal type zijn, ik zoek dus S60 speakers van de premium sound collectie en afdekkapjes van een 960 sedan :) Geeft een magnifiek geluid. En ziet er super uit.... de meeste 850 hoedenplank speakers op de sloop doen, krgt, krgt, krgt dus die wil ik niet..