Montage XYZ big brake kit op 850 T-5 met veel foto's

Gestart door mitsupiet, 11-02-2009 20:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

reneetje

Citaat van: M a r c op 18-02-2009 20:32:18
Zoals ik al zei, wij laten de klauwen van onze sets bewust poedercoaten en daar betalen wij ook extra voor. Maar dan ziet én blijft het er wel netjes en beter uitzien. Ook na een paar jaren. Daar zit al een stukje meerprijs dus  ;)  Maar goed als alleen de prijs bepalend is voor wát en wáár je het koopt dan moet je natuurlijk lekker rondkijken   8)

Op de gunning na, zal dit toch de bepalende factor zijn waar iemand iets koopt.

Met het huidige internet zijn de prijzen zo transparant , dat iedereen binnen de kortst mogelijke tijd weet wat iets mag kosten

Bdw, de sets waar ik op doel zijn ook poeder gecoat en hebben een bewezen staat van dienst, en dat is iets wat  die XYZ sets nog maar moeten bewijzen.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fbm

Nou mitsupiet dat zal wel even anders remmen die remmen in plaats van de standaard remmetjes. Het ziet er ook nog eens cool uit achter de velg!
Maar nu zie ik niet meer die mooie Heico's maar die Pegs. Wat is de reden dat je voor de Pegs bent gegaan en de Heico's verkocht hebt? Pasten deze nieuwe remmen er niet achter of om andere reden? (zal het wel ergens gemist hebben) :eusa_shifty: Wel jammer, vond het een mooie velg die Heico en je was ook volgens mij de enige met die velgen.

Om je even te herinneren  :P



Gr Remco

mitsupiet


Te hard geschrobt.......

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fbm


erickie

Citaat van: fbm op 04-03-2009 23:22:59
Nou mitsupiet dat zal wel even anders remmen die remmen in plaats van de standaard remmetjes. Het ziet er ook nog eens cool uit achter de velg!
Maar nu zie ik niet meer die mooie Heico's maar die Pegs. Wat is de reden dat je voor de Pegs bent gegaan en de Heico's verkocht hebt? Pasten deze nieuwe remmen er niet achter of om andere reden? (zal het wel ergens gemist hebben) :eusa_shifty: Wel jammer, vond het een mooie velg die Heico en je was ook volgens mij de enige met die velgen.

Om je even te herinneren  :P

http://img523.imageshack.us/img523/1254/afbeelding124eb6.jpg

Gr Remco

wat een mooie kleur is dat zeg! welke code is dat?
S60 2.5T 2007.

Volvo Felipe

Citaat van: M a r c op 05-03-2009 17:52:28
De remmen wel...  de velgen niet  ;D

Daar bestaan toch spacers voor :-)

mitsupiet

Citaat van: erickie op 28-08-2009 00:29:01
Citaat van: fbm op 04-03-2009 23:22:59
Nou mitsupiet dat zal wel even anders remmen die remmen in plaats van de standaard remmetjes. Het ziet er ook nog eens cool uit achter de velg!
Maar nu zie ik niet meer die mooie Heico's maar die Pegs. Wat is de reden dat je voor de Pegs bent gegaan en de Heico's verkocht hebt? Pasten deze nieuwe remmen er niet achter of om andere reden? (zal het wel ergens gemist hebben) :eusa_shifty: Wel jammer, vond het een mooie velg die Heico en je was ook volgens mij de enige met die velgen.

Om je even te herinneren  :P

http://img523.imageshack.us/img523/1254/afbeelding124eb6.jpg

Gr Remco

wat een mooie kleur is dat zeg! welke code is dat?

214 "mooi grijs"  ;D

Citaat van: Volvo Felipe op 28-08-2009 22:49:15
Citaat van: M a r c op 05-03-2009 17:52:28
De remmen wel...  de velgen niet  ;D

Daar bestaan toch spacers voor :-)


Dat klopt; maar als dan de velgen buiten de spatborden uitsteken ziet het er ook niet meer uit.
Met de originele remmen was het al op de grens.
En dan had ik al 3 mm van de flens van de Heico's af laten draaien.  :-\

Te hard geschrobt.......

jero

Vraag : past de XYZ set van 330mm zonder spacers in combinatie met Volans ?

KIM


Teddy81

Lucht stijgt naar het hoogste punt, dus ja, de nippels horen ALTIJD aan de bovenkant van de klauw te zitten.

Edit: Lekkere opgraving trouwens!  ;D

mitsupiet

Citaat van: Teddy81 op 11-03-2011 12:04:40
Lucht stijgt naar het hoogste punt, dus ja, de nippels horen ALTIJD aan de bovenkant van de klauw te zitten.

Edit: Lekkere opgraving trouwens!  ;D

Ja, Mooi he  ;D

Te hard geschrobt.......

Misha

Citaat van: osie op 11-03-2011 11:40:26
horen de nippels van de big brake set altijd naar boven ??? ???
ik bedoel door de druk met ontluchten gaat het lucht er toch altijd uit ??? ???
Sterker nog; met de nippels naar onderen krijg je ze helemaal niet ontlucht. Niet een beetje niet, gewoon helemaal niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Johann

Citaat van: Misha op 11-03-2011 21:06:30
Citaat van: osie op 11-03-2011 11:40:26
horen de nippels van de big brake set altijd naar boven ??? ???
ik bedoel door de druk met ontluchten gaat het lucht er toch altijd uit ??? ???
Sterker nog; met de nippels naar onderen krijg je ze helemaal niet ontlucht. Niet een beetje niet, gewoon helemaal niet.


Ook niet met een powerbleeder?