Iemand ervaring mee?

Gestart door nickk., 04-02-2009 15:34:31

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Na mn uitlaat en remapje is het even genoeg met t vermogen, nu eerst het onderstel en remmen op orde krijgen 8)
Heeft iemand ervaring met het onderstaande?

http://www.vivaperformance.com/catalog/product_info.php?cPath=55_61&products_id=775

M a r c

Bestel dan gewoon zo'n beugel van een C70 Convertible.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

nickk.

Citaat van: M a r c op 04-02-2009 16:07:08

Nja, ik wist geheel niet dat die dingen te leveren zijn, maar gaat dit wat opleveren?

Emiel

Citaat van: M a r c op 04-02-2009 16:07:08

Sluit dan wel eerst een 2de hypotheek af voordat je gaat afrekenen.

Turbobiker

Is eerder zo een laatste stapje naar perfectie. Als je op de limiet rijdt, dan voel je zeker verbetering. Maar dat is dus niet in dagelijks verkeer. Investeer eerst in dikke remmen en hele dikke schokbrekers voor je hier aan begint (en een jaarkaart op de Ring...)
De Tussenpaus

JCviggen

Redelijk pointless op die plaats, en zo'n korte afstand.
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

nickk.

Citaat van: Turbobiker op 04-02-2009 16:49:26
Is eerder zo een laatste stapje naar perfectie. Als je op de limiet rijdt, dan voel je zeker verbetering. Maar dat is dus niet in dagelijks verkeer. Investeer eerst in dikke remmen en hele dikke schokbrekers voor je hier aan begint (en een jaarkaart op de Ring...)

Ja, dat ben ik ook van plan hoor,maar ben even een beetje aan het zoeken naar wat alle opties zijn en wat de hele grap me bij elkaar gaat kosten zeg maar 8)

Turbobiker

Citaat van: JCviggen op 04-02-2009 17:15:49
Redelijk pointless op die plaats, en zo'n korte afstand.

Als je de veerpootbrug bekijkt, dan zou je wat plaatsing betreft ook niet echt functie verwachten.

Ik heb ervaring met zo een ding onder een Subaru en daar was het effect behoorlijk. Eigenaar heeft dat ding er zelfs weer onderuit gehaald, omdat de rijeigenschappen zich in een richting ontwikkelden waar hij niet tevreden mee was. (ik weet het niet meer precies, meer overstuur of zo, wat hij er met zijn simpele dempers niet meer uit kon draaien)
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: nickk. op 04-02-2009 17:19:40
...maar ben even een beetje aan het zoeken naar wat alle opties zijn en wat de hele grap me bij elkaar gaat kosten zeg maar 8)

Niet te veel rekenen, dan begin je er nooit meer aan... Je kunt beter aan het einde terug rekenen en dan achterover slaan ;D (maar dan heb je wel iets staan ;) )
De Tussenpaus

nickk.

Citaat van: Turbobiker op 04-02-2009 17:32:02
...maar ben even een beetje aan het zoeken naar wat alle opties zijn en wat de hele grap me bij elkaar gaat kosten zeg maar 8)

Niet te veel rekenen, dan begin je er nooit meer aan... Je kunt beter aan het einde terug rekenen en dan achterover slaan ;D (maar dan heb je wel iets staan ;) )

Haha, daar kwam ik al achter idd ;D Nuja, dan heb je inderdaad wel een topbakkie staan en een hobby mag geld kosten, toch?(vrouwen zijn wat kortzichtiger op dit gebied, die van mij werd al gek toen ze de prijs van mn uitlaatsysteem hoorde :evil:)

V70 classic

Citaat van: nickk. op 04-02-2009 17:38:03
Citaat van: Turbobiker op 04-02-2009 17:32:02

Haha, daar kwam ik al achter idd ;D Nuja, dan heb je inderdaad wel een topbakkie staan en een hobby mag geld kosten, toch?(vrouwen zijn wat kortzichtiger op dit gebied, die van mij werd al gek toen ze de prijs van mn uitlaatsysteem hoorde :evil:)

Denk maar zo.
Die auto krijg je wel een keertje afbetaald.
Bij een vrouw lukt dat nooit  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.