Vallakra 2009

Gestart door Volvo Felipe, 14-02-2009 00:37:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

BenC70ES

Citaat van: san op 13-08-2009 22:19:49
Ivo,ben je daar nu helemaal in je uppie?

Citaat van: fearless op 13-08-2009 22:15:18Veel mooie vrouwen, ...

Nee dus  ;D

Mooie foto's Ivo, en veel plezier op DE meeting  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Citaat van: BenC70ES op 13-08-2009 22:35:12
Citaat van: san op 13-08-2009 22:19:49
Ivo,ben je daar nu helemaal in je uppie?

Citaat van: fearless op 13-08-2009 22:15:18Veel mooie vrouwen, ...

Nee dus  ;D


Sssssst zou je niet vertellen.  :eusa_wall:



Citaat van: san op 13-08-2009 22:19:49
Ivo,ben je daar nu helemaal in je uppie?

Ik zit hier op het moment heerlijk in mijn 1tje. Kan ik nog een beetje rust pakken voordat de rest er morgen bijkomt.  :P

Kevin 983

Citaat van: fearless op 13-08-2009 22:35:36
Citaat van: san op 13-08-2009 22:19:49
Ivo,ben je daar nu helemaal in je uppie?

Ik zit hier op het moment heerlijk in mijn 1tje. Kan ik nog een beetje rust pakken voordat de rest er morgen bijkomt.  :P

Zie maar dat die vrouwen al gewaarschuwd zijn dat we in aantocht zijn :D

Is wel leuk ivo zo eens een stukje van de wereld zien ;)

Walter

Geweldig mooie foto's Ivo! En ja, de Deense vrouwen zijn net zo berucht als de Zweedse...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Eerlijk gezegd lijken ze allemaal op elkaar....  bij nader inzien hebben we in Nederland net zo veel mooie vrouwen en ook nog met meer variatie dan blond met blauwe ogen  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

viking_in_shorts

Citaat van: M a r c op 14-08-2009 18:43:14
Eerlijk gezegd lijken ze allemaal op elkaar....  bij nader inzien hebben we in Nederland net zo veel mooie vrouwen en ook nog met meer variatie dan blond met blauwe ogen  ;)

Sterker nog - ze heten nog allemaal 't zelfde ook !

Starbuck

Denk dat ik volgend jaar zeker mee ga  ;D

walter leever

Citaat van: viking_in_shorts op 14-08-2009 18:48:08
Citaat van: M a r c op 14-08-2009 18:43:14
Eerlijk gezegd lijken ze allemaal op elkaar....  bij nader inzien hebben we in Nederland net zo veel mooie vrouwen en ook nog met meer variatie dan blond met blauwe ogen  ;)

Sterker nog - ze heten nog allemaal 't zelfde ook !

Is wel gemakkelijk,kun je ook geen verkeerde naam zeggen. ;) :evil:

Starbuck

Citaat van: walter leever op 14-08-2009 22:52:00
Citaat van: viking_in_shorts op 14-08-2009 18:48:08
Citaat van: M a r c op 14-08-2009 18:43:14
Eerlijk gezegd lijken ze allemaal op elkaar....  bij nader inzien hebben we in Nederland net zo veel mooie vrouwen en ook nog met meer variatie dan blond met blauwe ogen  ;)

Sterker nog - ze heten nog allemaal 't zelfde ook !

Is wel gemakkelijk,kun je ook geen verkeerde naam zeggen. ;) :evil:

Oh, ben jij zo eentje die denkt dat het makkelijk is? Macho... ;D ;)

MarkoC70T5

Jammer het regent nu al een beetje en het ergste moet nog komen.
Vandaag is er een grote truck show op vallakra en morgen pas de tuners meeting.
Waren vandaag toch al best veel mooi auto die door de stad reden. Alleen is het kruispunt bij het standbeeld opgebroken.  Echt jammer.

Maar damn wat lopen hier lekkere wijven. echt niet normaal meer.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Rij vanmiddag maar naar het plaatsje Vallakra zelf:  het vliegveld/evenemententerrein rechts laten liggen en doorrijden tot in Vallakra, dan op de rotonde rechts, dan kom je vanzelf achter het kleine treinstationnetje alwaar ze lekker aan het burnen zijn  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Taranis

Hoe weet jij dat? Je zat toch in Stockholm?  :eusa_think:

mehn

Citaat van: Taranis op 15-08-2009 19:53:45
Hoe weet jij dat? Je zat toch in Stockholm?  :eusa_think:

Misschien vanwege het feit dat ie er al eens geweest is? :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MarkoC70T5

Zo wij  zijn vandaag in de namiddag rond gaan tijden op zoek naar rook.
Eindelijk scheen de zon weer en werdt het steeds drukker op de straat bij het hotel.
Na lekker gegeten te hebben bij een restaurant aan de straat begonen de burnouts.

Helaas duurde het niet lang en de politie kwam er tussen staan.  Na ongeveer een uur was de rust regelijk terug gekeerd en hebben we de autos gepakt en zijn naar mogelijke ontmoeting plekken gereden. Eindelijk hadden we beet bij de Ikea. Daar stonden ze een kleine 500 autos en de straat was al zwart. Helaas voor ons was de politie al aan het rond rijden en gingen de drifters snel weg. 
Wij hebben ze daarna niet meer kunnen vinden. En om 21:00 wouden we weer even naar het hotel toe. Maar helaas voor ons het gehele centrum was geblokeerd door de politie. Was dus toch nog wat gebeurd. Toen maar besloten om met een auto of 3 naar de kamping in vallakra te rijden.
Daar aangekomen was alles al wit van de rook en daar moest we door heen om de auto te parkeren.  In het kleine dorp stonden wel een paar honderd man. We reden met de autos door de haag van mensen heen die maar aan bleven sporten dat we moesten gummen. Ivo even wat vlammen laten zien en Robert in ik hebben wat rubber achter gelaten :-)  damn wat was dat leuk echt super druk met burn outs maken met of wel van die leerling autos of lekker grote oude bakken en af en toe wat snel japans spul.   We hebben daar geen politie gezien tot een uur of 12:00 daarna kwam de eerste even kijken, maar die werd al belaagd en keerde snel om. De 2 de die kwam wou een boete uitschrijven maar helaas de auto werdt bekogeld door de jongeren met glas werk.   Wij zijn toen maar weg gegaan en zagen dat buiten het dorp de politie we heel zichtbaar aanwezig was op de toegangs wegen naar het dorp.  Het was echt geweldig en we kunnen niet wachten tot morgen de gewone meeting is.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

walter leever

Klinkt gezellig :evil:

Moet toch eens meegaan denk ik :eusa_think:(als ik dat thuis klaarkrijg ;))