Hulpvraag uit het buitenland/Nieuwe vraag

Gestart door Domaso, 27-07-2009 11:33:31

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Citaat van: Snellebaksteen op 28-07-2009 18:20:23
Fuck het milieu en lekker doorrijden zeg ik. Thuis op het gemakkie eens naar kijken.

Normal ben ik niet zo :angel: maar nu lijkt me dat het beste. Misschien, als ik hier ergens langs 'n dealer kom de foutcodes laten uitlezen.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Gisteren nogmaals electronisch gedeelte en vacuumslangen gechecked, voor zover mogelijk met het blote oog.

Stecker van de LMM losgemaakt en Eureka; motor loopt veel constanter stationair. Vanmorgen gaan rijden. Eerst stekker vast en onderweg stekker losgemaakt. V70 loopt met stekker los veel beter!

Vraag: Mag/kan ik zonder schadelijke gevolgen 'met stekker los LMM' rijden?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Vandaag naar de Volvo dealer in Zwitserland geweest. Aan de computer en mijn vermoeden leek juist. LMM gaf 'n waarde van ongeveer 10 aan terwijl ong. 14 normaal is. LMM was op voorraad dus ingebouwd en ff gaan rijden. Liep in ieder geval beter stationair. Nogmaals aan de computer en tot ieders verbazing dezelfde waarde als de oude LMM. Dus weer de oude ingebouwd en zie de roffel loopt prima. Foutmelding blijft (tot nu toe) weg. Wordt door tuningsoftware ook de waarde van de LMM verlaagt? Als ik thuis kom ga ik in ieder geval naar de dealer voor een software update zodat ik ook bij uitval van de electronische gasklep 'n noodloop heb.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!