originele krik??

Gestart door blauweroffel, 16-11-2010 17:22:32

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Ik heb in mijn 855 deze krik gevonden (de koperkleurige)
Is volgens mij niet origineel voor 850, de uitsparing in de krik past niet om het staafje van het opkrikpunt en be bevestigingsplaat krijg ik erook niet af (de zwarte is van de V70, de 855 moet toch ook zo'mn krik hebben? )

wie weet mag het zeggen
BR

T5turbo

Ook ik heb de koperkleurige en het werkt prima als je een band moet wisselen!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

pwassink

vwb originele krik (ik heb in mijn 850 ook de zwarte)

Met twee volle tanks en "wat technische" bagage is het omhoogkrijgen van de achterkant soms
wel een probleem.  Reservewiel(en) of (v)echtgenote als ballast op de neus leggen helpt vaak wel genoeg..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

francois

heb de koper kleur

geen problemen

volvobug

Van de koperkleurige lijkt het bovenste "lipje" verbogen, reden waarom die niet om het staafje van het opkrikpunt past  :eusa_think:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

blauweroffel

Citaat van: volvobug op 16-11-2010 23:25:38
Van de koperkleurige lijkt het bovenste "lipje" verbogen, reden waarom die niet om het staafje van het opkrikpunt past  :eusa_think:

Dat lijkt op een verbuiging, maar die bevestigingsplaat met die schroef? Die moet er toch af kunnen?

Br

volvobug

Citaat van: blauweroffel op 16-11-2010 23:54:58
Dat lijkt op een verbuiging, maar die bevestigingsplaat met die schroef? Die moet er toch af kunnen?

Geen idee, maar waarom zou het moeten? Zo werkt het toch ook en je raakt hem niet kwijt  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.