Omgekeerde veren en corner splitters

Gestart door Ger!, 23-08-2003 19:11:36

Vorige topic - Volgende topic

Ger!

Dir moet ik toch even kwijt, ik heb mijn 855 R aut. in maart gekocht met een ANWB aankoop keuring. So far so good. Tijdens die keuring heeft men geconstateerd dat de veren in de wielkasten aanlopen.  ??? OK. De auto heeft er overigens een verlagingset onder zitten. Nu heeft men bij dealer tijdens een zomerinspectie aangeraden om de schotels van de voorvering te vervangen, zat teveel speling op. Ik heb daar een leuk adresje voor en nu bleek dus tijdens het demonteren/monteren dat de veren OP ZIJN KOP er in zaten. HET MOET NIET GEKKER WORDEN.

De veren zaten dus met een soort rare kronkel gemonteerd en liepen dus ook aan, getuige de kale plekken in de wielkast. Andersom erin gezet en probleem over. De auto bonkte ook ontzettend bij het nemen van drempels. Da's nu dus ook voorbij.

Ter leering en vermaak zullen we maar zeggen. (zal wel meer het laatste zijn)

Dan nog een vraag, heeft één van jullie ervaring mate SCT (scandinavian car tuning AB) Deze hebben voor de 850 corner splitters welke wel heel mooi vind. Alleen heb ik met hun (hullie) nog geen zaken gedaan. Wie heeft wel die ervaring?

Ger!

Zou graag een foto bijvoegen maar ben er nog niet achter hoe je dit voor elkaar krijgt.

Entuscan

EuropeanTuning verdeelt normaalgezien heel het sct gamma ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Ger!

Klopt, bedankt. Ze zijn besteld.

Ger!