ruitensproeier achter

Gestart door Arlee, 19-10-2003 13:25:42

Vorige topic - Volgende topic

Arlee

Mijn ruitensproeier achter functioneert niet en ik durf deze amper te gebruiken omdat ik bang ben dat er wellicht elders in het interieur wateroverlast ontstaat.
Heb de leiding nagelopen voor zo ver mogelijk, maar zoals het in het motorcompartiment zit snap ik er geen hout van.
Er lopen 2 slangetjes uit het reservoir naar boven, waarvan er 1 eindigt naast de vulopening, maar is daar gewoon open. komt ook niets uit. en een slang splitst zich op naar: 1 maal naar achter en 1 maal ook naast de vulopening en deze is ook gewoon open ( komt ook niets uit) zie foto.

http://members.chello.nl/~dekok.m

snap even niet waarom deze link niet werkt, hij neemt de laatste .m niet vanzelf mee. doe dit vandaag allemaal voor het eerst ( zo'n homepage)

wie weet hoe en waar deze slangen horen te lopen, is hier een schemaatje van.
145 -> 245 -> 240 -> 745 -> V70

zoefzoefdehaas

slangetje wat open is, daar loopt de vloeistof uit als je er teveel in gooit, soort beveiliging.
Lidnummer 0903322

Arlee

dat snap ik, maar hier betreft het 2 slangetjes.

zoefzoefdehaas

dubbele overloopbeveiliging ? ik ben even wezen kijken, ik heb het ook, kan dit niet de ontluchting zijn ? het hoort in ieder geval wel zo.
Lidnummer 0903322

Arlee

Ja, geweldig.

Het harde plastic slangetje was uit de rubberslang geschoten en alles werkt weer perfect, wat een wagen hè.

bedankt.

Reitse

Citaat van: zoefzoefdehaas op 19-10-2003 14:01:24
dubbele overloopbeveiliging ? ik ben even wezen kijken, ik heb het ook, kan dit niet de ontluchting zijn ? het hoort in ieder geval wel zo.
Voor zover ik weet is het de ontluchting.