forum transport

Gestart door wepster, 18-02-2009 18:46:30

Vorige topic - Volgende topic

JorritV70

Ik kreeg hem niet goed achter in, heb hem met verwarmings buisisilatie om mijn roofrails op mijn dak gebonden, grill langs de zijkant omlaag. fluit alleen een beetje maar goed te doen.

GRoet jorrit

kabouter850

Citaat van: JorritV70 op 20-02-2009 07:11:25
Ik kreeg hem niet goed achter in, heb hem met verwarmings buisisilatie om mijn roofrails op mijn dak gebonden, grill langs de zijkant omlaag. fluit alleen een beetje maar goed te doen.

GRoet jorrit

:eusa_think: :eusa_think: ???

Lijkt me toch een beetje linke soep zo met die windvanger boven op je dak  :eusa_snooty:

jan piet

Citaat van: kabouter850 op 20-02-2009 08:00:15

GRoet jorrit

Lijkt me toch een beetje linke soep zo met die windvanger boven op je dak  :eusa_snooty:

Hoeveel downforce brengt zo'n superspoilert nou op de achterwielen??  ;D

Gr,JP :eusa_whistle:

V70 classic

Citaat van: kabouter850 op 20-02-2009 08:00:15

GRoet jorrit

Dan leg je hem dwars  :eusa_wall:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: mehn op 20-02-2009 06:34:08
Citaat van: elianmars op 20-02-2009 00:10:15
Citaat van: mehn op 18-02-2009 21:20:34
Ga ik ook doen als ik mijn nieuw interieur ga ophalen. De oude achterbank laat ik thuis ;)

Waarom haal je de achterbank er uit? Compleet interieur past makkelijk in jouw wagen, hoor.

Waarom niet? Moet er toch uit ;)

Ja, dat is ook waar  ;D

Ludo

Citaat van: mehn op 18-02-2009 21:20:34
Ga ik ook doen als ik mijn nieuw interieur ga ophalen. De oude achterbank laat ik thuis ;)

een nieuw interieurtje op de kop getikt Maikel?, leder?.  :D

mehn

Citaat van: Ludo op 20-02-2009 09:33:18
een nieuw interieurtje op de kop getikt Maikel?

Yep dit weekend ff ophalen bij mijn Duitse eBay vrienden ;)

leder?.  :D

Soort van... ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

das mooi.  :eusa_clap:
we zullen wachten op de foto's...

elianmars

Citaat van: mehn op 20-02-2009 11:08:39
een nieuw interieurtje op de kop getikt Maikel?

Yep dit weekend ff ophalen bij mijn Duitse eBay vrienden ;)

leder?.  :D

Soort van... ;)

Alcantara?

Is 't wel origineel? Anders kan 't echt niet, hè!  :eusa_snooty:

;D ;)

Vulk

Waar in Zeeland is het Wibo? En hoe dringend is het?
Zeeland is hier niet zo gek ver af (sommige stukken toch:p) en ik moet ooit nog eens bij Thuur geraken.

edit: Waterlandkerkje bij Sluis dus. Das 91km. Als ik mijn km's vergoed word en het is niet zo dringend wil ik daar wel eens omrijden voor u Wepster.

Snellebaksteen

Ik heb denk ik ook een aardige:

Mijn zusje opent de 28e Feb haar eigen dierenartsen praktijk in Sas van Gent. Daar ga ik natuurlijk naar toe. Das vlakbij Waterlandkerkje.

Wij gaan het weekend van de 13e maart naar Vijlen zodat we wat Limburgse vrienden kunnen bezoeken.

Ik heb een estate die meestal tot de nok toe vol zit maar ik heb ook een setje dakdragers. Met een deken en wat buis isolatie materiaal moet het geen probleem zijn om die motorkap van West Zeeuws Vlaanderen naar Limburg te transporteren lijkt me.

Idee?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

wepster

Citaat van: Snellebaksteen op 21-02-2009 10:05:15

Mijn zusje opent de 28e Feb haar eigen dierenartsen praktijk in Sas van Gent. Daar ga ik natuurlijk naar toe. Das vlakbij Waterlandkerkje.

Wij gaan het weekend van de 13e maart naar Vijlen zodat we wat Limburgse vrienden kunnen bezoeken.

Ik heb een estate die meestal tot de nok toe vol zit maar ik heb ook een setje dakdragers. Met een deken en wat buis isolatie materiaal moet het geen probleem zijn om die motorkap van West Zeeuws Vlaanderen naar Limburg te transporteren lijkt me.

Idee?

meneer baksteen uw hebt een PB ;D

kabouter850

Idee?
Als je een trekstok aan de roffel heb lijkt het me helemaal geen probleem meer. :eusa_think:

Karretje achter de roffel kapje op het karretje begrenzer aan en op het gemakje aan 85p/u roffelen maar ;D ;D

)()()sT

Idee?

Heee, Marcel gaat toch ook een weekendje weg? Ik zeg: iets grotere mini-meeting  ;D

V70 classic

Citaat van: wepster op 21-02-2009 21:02:03

Idee?

meneer baksteen uw hebt een PB ;D

Nu is het plots meneer baksteen   ::)
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.