GLT eruit, T-5 erin! *Update 27-2!*

Gestart door --BUMP--, 18-02-2009 21:44:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

walter leever

Mooie wagen,leuke overgang. :eusa_clap:

Je snapt toch ooit niet waar die dingen vandaan komen. ???
Nog veel plezier. :evil:

--BUMP--

Citaat van: thijsj op 18-02-2009 23:07:39
Nice! Één van de 'echtste' T-5's, zo. '94, bordeaux rood en met alle leuke opties. 'Tis geen populaire keuze, maar ik zou overwegen de orginele <'95 achterlichten (en glimmende emblemen) terug te plaatsen, zou ik mooier vinden met deze kleur ;D
Ter illustratie:
http://www.autowp.ru/pictures/volvo/850/autowp.ru_volvo_850_turbo_3.jpg
Is alleen niet helemaal hetzelfde 418-Regent Red, zo te zien

Klopt, het is ook geen Regent Red, maar Ruby Red (414). Mooie diepe glans zit erin!  :eusa_drool:

Citaat van: )()()sT op 19-02-2009 08:09:56
Emblemen: ja;
Oude achterlichten: nee  :eusa_naughty:

Houden zo die auto, mooie kar!

Emblemen zit ik over te twijfelen, kan ik ook zo aan Turbo-logo's komen of wordt het dan T-5 achterop? Turbo vind ik mooier namelijk.  ;D

Achterlichten heb ik ook over zitten dubben, maar omdat 'ie een kenteken heeft van 09-1994 zou de leek kunnen denken dat het een MY '95 is, en die hadden toch al wel de nieuwe achterlichten?  ???

Chris

Hele mooie wagen zeg! Veel plezier ermee.

Barteld

Wow ! prachtige sjeike auto !! erg mooi, veel plezier gewenst !

thijsj

Citaat van: --BUMP-- op 19-02-2009 09:02:59
Emblemen zit ik over te twijfelen, kan ik ook zo aan Turbo-logo's komen of wordt het dan T-5 achterop? Turbo vind ik mooier namelijk.  ;D
Kijk 'ns aan, staat een nieuw "Turbo" embleem op marktplaats: link! Verkoper heeft ook een "850" embleem tussen z'n advertenties. Succes! ;)

--BUMP--

Dankjewel voor het meedenken, maar ik ben er zelf nog niet over uit. De glimmend zwarte logo's staan ook wel heel goed, vind ik.  :eusa_think:

V70geRwin

Erg mooie kleur en leuke opties, veel plezier ermee!

TIMON

85011940

Topsport180

#23
Citaat van: FGG op 18-02-2009 21:50:11
Citaat van: --BUMP-- op 18-02-2009 21:44:21
Alvast bedankt voor de reacties!

Mmm, een vleugje arrogant.  :eusa_eh:


Het moet gezegd: Een belachelijke niet bepaald aardige reactie op een opmerking waarvan ik in de verste verte het foute/arrogante niet zie, integendeel zelfs.

On-topic: Mijn complimenten, het is een prachtexemplaar  ;D !
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Justin-850

Citaat van: --BUMP-- op 19-02-2009 09:02:59
Citaat van: thijsj op 18-02-2009 23:07:39
Nice! Één van de 'echtste' T-5's, zo. '94, bordeaux rood en met alle leuke opties. 'Tis geen populaire keuze, maar ik zou overwegen de orginele <'95 achterlichten (en glimmende emblemen) terug te plaatsen, zou ik mooier vinden met deze kleur ;D
Ter illustratie:
http://www.autowp.ru/pictures/volvo/850/autowp.ru_volvo_850_turbo_3.jpg
Is alleen niet helemaal hetzelfde 418-Regent Red, zo te zien

Klopt, het is ook geen Regent Red, maar Ruby Red (414). Mooie diepe glans zit erin!  :eusa_drool:

Citaat van: )()()sT op 19-02-2009 08:09:56
Emblemen: ja;
Oude achterlichten: nee  :eusa_naughty:

Houden zo die auto, mooie kar!

Emblemen zit ik over te twijfelen, kan ik ook zo aan Turbo-logo's komen of wordt het dan T-5 achterop? Turbo vind ik mooier namelijk.  ;D

Achterlichten heb ik ook over zitten dubben, maar omdat 'ie een kenteken heeft van 09-1994 zou de leek kunnen denken dat het een MY '95 is, en die hadden toch al wel de nieuwe achterlichten?  ???

Goedemiddag, mocht je toch willen besluiten de andere achterlichten te plaatsen dan zou ik graag willen ruilen! Ik ben namelijk op zoek naar MY95 achterlichten voor mijn 91'er, het zou dus een wissel kunnen zijn als jij er nog interesse bij hebt. Eventueel een kleine bijbetaling van mijn kant zou ook nog mogelijk zijn hoor ;)

Groeten Justin

koenne

Mooie auto!! Rood vind ik persoonlijke één van de mooiste kleuren voor een 850.

--BUMP--

Bij deze een aantal foto's van het interieur (op verzoek):

Voorportier met houtinleg


Elektrisch verstelbare voorstoelen


Tellerunit met Turbo-meter


Passagiersairbag; vrij zeldzame optie


Verlicht make-up-spiegeltje


Achterportier met houtinleg


Het gehele dash


Middenarmsteun met geïntegreerd kinderzitje


Tadaa!


Zonnescherm voor de achterruit (broodnodige optie in Saudi-Arabië)


Achterbank


Best stoere uitstraling B)


TURBO POWER


Origineel uitlaateindstuk

rogerV701998

Mooie auto! :eusa_drool:
Zo laten, veel kilometers maken en genieten :)

Gr. Roger

Chris


mevita

Ik kan me nog iets herinneren toen ik bij volvo werkte dat van bepaalde 400 series onderdelen van een model in kratten verscheept werden naar saoedi-arabie en daar weer in elkaar werden gezet, het zou zomaar kunnen dat ze dat met de 850 ook hebben gedaan al weet ik dat niet zeker daar deze in een andere fabriek gemaakt werd.
In ieder geval ziet jou 850 supermooi  :eusa_clap: uit.
Wat betreft de achterlichten staat heel mooi, maar als je wilt ruilen met alter1  lichten hou ik me ook aanbevolen ;D

gr mevita