Vreemde schroef.

Gestart door Rudolf, 29-01-2009 13:56:48

Vorige topic - Volgende topic

Rudolf

Hoi,

Weet iemand met wat voor schroeven de connector van de LMM (2 stuks) vast zit? De schroef lijkt op een torx maar dan zit er een pen in het midden en het is een ster mey 5 punten niet 6. En weet iemand waar je een bitje kan kopen voor deze schroeven?

Alvast bedankt,

Rudolf

Rijns_t5r

klopt is een rare torx,ik heb ooit een setje kado gekregen voor vaderdag met wel honderd verschillende soorten torx,inbus enz enz
maar deze zijn ook gewoon te koop bij de betere doe hetzelf zaak,succes
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

thuur

Tamperproof Torx.

Gr 8)

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Rudolf

Tamperproof torx heeft 6 puntjes... deze 5

elianmars

Ik heb ze er bij m'n 850 met een tang weten uit te draaien. Gewoon de kop beetgepakt met een goede tang.

denkweb

Citaat van: elianmars op 29-01-2009 22:14:58
Ik heb ze er bij m'n 850 met een tang weten uit te draaien. Gewoon de kop beetgepakt met een goede tang.

Die tang heeft een naam: vernaggeltang.  ;D

pvdbogaard

resi-torx   bij de ATU hebben ze setjes voor weinig waar alles in zit , imbus , torx ,resi-torx ,philips enz enz

Rijns_t5r

Citaat van: Rudolf op 29-01-2009 13:56:48
Hoi,

Weet iemand met wat voor schroeven de connector van de LMM (2 stuks) vast zit? De schroef lijkt op een torx maar dan zit er een pen in het midden en het is een ster mey 5 punten niet 6. En weet iemand waar je een bitje kan kopen voor deze schroeven?

Alvast bedankt,

Rudolf

ik ben toch bang dat je verkeerd geteld heb,is gewoon torx 15 met een gaatje in de midden,heb hem vandaag moeten testen
lmm naar de gallemiezen

Sbv

Citaat van: Rijns_t5r op 14-02-2009 19:22:28
Citaat van: Rudolf op 29-01-2009 13:56:48
Hoi,

Alvast bedankt,

Rudolf

ik ben toch bang dat je verkeerd geteld heb,is gewoon torx 15 met een gaatje in de midden,heb hem vandaag moeten testen
lmm naar de gallemiezen

Nog een LMM nodig dan ? Heb er nog 1 liggen

Rijns_t5r

ja,heb een lmm nodig,was al opzoek naar een nieuwe maar staan erzoveel op ebay dat ik twijfelt welke ik moet hebben,heb jij er 1 van een t5r liggen sbv?

Rijns_t5r

hier een fotootje van de torx met gat,vandaag wederom gebruikt,nieuwe lmm zit erin gelukkig ;D
rijd weer super :eusa_dance
je kan bij een normale torx een gaatje in boren dan heb je hetzelfde ;)