Ik heb een "No Go" 850

Gestart door rberge, 21-02-2009 00:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Citaat van: Spin! op 21-02-2009 10:18:15
Ik meen dat deze wagen paar jaar terug een rotte turbo en/of lekke kop had zwak onderstel ( veerpoten, schokbrekers etcv ). Toch werd deze auto als technisch 100% aangeboden, vandaar de status: no-go

Als deze dingen zijn gefixt dan is het natuurlijk no-go af. Mooie auto!!

edit: bumpers waren toen ook in carros kleur meegespoten, ook dit is weer hersteld  :D

@Rutger, ik denk dat ik vrijwel zeker weet dat je een andere auto in gedachten hebt.

De 850 die hier voorgesteld wordt heeft heel lang te koop gestaan bij een bedrijf in de buurt van Haarlem dat voornamelijk doet in Italiaanse auto's en ook wel import 850's uit Italie. De bumpers van deze auto zijn nooit in de carrosseriekleur gespoten geweest.

Deze auto is geen no-go geweest vanwege de technische conditie, maar vanwege het kenteken waarvan we het vermoeden hadden/hebben dat dit van een echte R afkomstig is.

Toen Fokke nog op speurtocht was naar zijn ultieme DOP 854 R AT, is hij ook bij het bedrijf geweest waar deze 850 toen te koop stond. 

In 2007 heb ik de auto gezien bij een minimeeting langs de A4 en moet zeggen dat het een fraai exemplaar is, een R kenteken of niet.

gRoet
eRik

rifwachter

Hallo Rob,

Werk jij bij Nefit in Deventer ?     Als ik daar kom dan staat daar op de parkeerplaats een DOP 854, en kenteken komt me ook bekend voor.

Ik werk bij Douwe Egberts als technicus, ik ben verantwoordelijk voor alle koffiemachine's bij Nefit.  Dus kom ik ook op de P plaats voor het personeel, waar ik ook jou andere auto heb zien staan.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo