Vraagje i.v.m vervanging auto echtgenote

Gestart door ovlov 058, 22-02-2009 23:12:24

Vorige topic - Volgende topic

ovlov 058

Bij ons op het werk kan ik een chrysler stratus cabrio "krijgen" als tegenprestatie voor een jobke.

De auto is een 2.0l  benzine op lpg van 1999 met 180000 km op de teller.

Er is wel wat werk aan zoals een zingende versnellingbak, blutsen rondom, breuk in het dakmechanisme, versleten motorsteunen...

Maar een "gekregen" paard....

Nu mijn vraag: heeft er iemand ervaring met chrysler en lpg daar deze auto's meer in nederland rijden met lpg.

PS:deze auto moet een A4 19tdi van '94 met 225000km vervangen( een goede keuze ???)

-D©©©L-

Raoul

elianmars

Als ik 't zo eens lees, moet je behoorlijk wat geld in de stratus steken om 'm in orde te krijgen.

Audi niet weg doen  :eusa_naughty:

ovlov 058

Enkele foto's

Aan de audi ga ik ook kosten moeten doen, hij is 5 jaar ouder en mijn vrouw wil al jaren een cabrio :-\

mevita

hier kun je review lezen van iemd met een stratus op gas hij is er uiterst positief overhttp://www.autoweek.nl/myreviewauto.php?id=17301

Maar zoals de anderen al schreven de audi weet je wat je eraan hebt (zeer betrouwbare motor)en dat is bij de chrysler nog maar even afwachten, alhoewel ik persoonlijk de cabrioversie heel mooi vindt.
Een verglijking kan je niet echt maken daar het 2 totaal verschillende auto,s zijn.
nu ik de foto,s zie ziet de stratus er toch wel erg uitgeleefd uit zou het bij de audi houden

Freakybaby

Zoek een andere cabrio met minder gezeik.. Zelfs een C70 heeft minder gezeik dan zo'n ding.

Overweeg effe wat het "jobke" u oplevert als de cabrio blijft staan bij de huidige eigenaar, en wat het oplevert om de cabrio te nemen en door te verkopen. Dat is een financiele overweging. Wat het vrouwtje wil is schattig, maar denk even dubbel na voor je dit apparaat accepteert.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ovlov 058

Citaat van: elianmars op 22-02-2009 23:19:56
Als ik 't zo eens lees, moet je behoorlijk wat geld in de stratus steken om 'm in orde te krijgen.

Versnellingbak kost 400 euro, vervangen plus de hele spuiting doe ik zelf.

Als ik voor de andere stukken nog eens 600 euro uitgeef blijft het voorlopig bij 1000 euro :eusa_pray:

Citaat van: Freakybaby op 22-02-2009 23:44:50
Zoek een andere cabrio met minder gezeik.. Zelfs een C70 heeft minder gezeik dan zo'n ding.

Overweeg effe wat het "jobke" u oplevert als de cabrio blijft staan bij de huidige eigenaar, en wat het oplevert om de cabrio te nemen en door te verkopen. Dat is een financiele overweging. Wat het vrouwtje wil is schattig, maar denk even dubbel na voor je dit apparaat accepteert.

Het jobke is een soort vriendendienst :eusa_whistle:

Wat kost een C70 van '99 met lpg ???
Citaat van: mevita op 22-02-2009 23:43:42

nu ik de foto,s zie ziet de stratus er toch wel erg uitgeleefd uit zou het bij de audi houden

M'n 850 was in dezelfde staat ::)

BenC70ES

Zelfs een C70 heeft minder gezeik dan zo'n ding.

???  ::)  ::)  ::)  ::)

Ik zou de Audi wegdoen als je vrouw graag die cabrio wil en je krijgt hem.
Je kan de nodige reparaties doen en je houdt nog wat centen over.  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

-D©©©L-

Citaat van: ovlov 058 op 22-02-2009 23:51:40
Citaat van: elianmars op 22-02-2009 23:19:56

Versnellingbak kost 400 euro, vervangen plus de hele spuiting doe ik zelf.

Als ik voor de andere stukken nog eens 600 euro uitgeef blijft het voorlopig bij 1000 euro :eusa_pray:

Het jobke is een soort vriendendienst :eusa_whistle:

Wat kost een C70 van '99 met lpg ???
Citaat van: mevita op 22-02-2009 23:43:42

M'n 850 was in dezelfde staat ::)

Ow, gewoon doen dan.

Wat was je vraag ook alweer ?

ovlov 058

Citaat van: -D©©©L- op 23-02-2009 00:21:59

Ow, gewoon doen dan.

Wat was je vraag ook alweer ?

De combi chrysler/lpg ? Heeft deze motor hydraulische klepstoters ?

Hij moet maar 15km per dag doen en heb 2 communicanten dit jaar.

De twijfel blijft groot :eusa_think:

Zo zou hij moeten worden

Of zo :eusa_liar:

Thys

mikky

Denk de bovenste foto,       met andere velgen.

Of de onderste foto,        met andere velgen.

ovlov 058

Citaat van: thyzerrr op 23-02-2009 00:55:07
Audi + vrouw weg, C70 kopen? :evil:

Alleenstaande vader met twee kinderen en een C70 :eusa_think: Is er plaats op de achterbank ?

En een nieuw lief :eusa_drool:

Thys

in dat laatste geval koop je beter een V70 ;)