Volvo 850 Club Sleuteldag: 25 april 2009 !

Gestart door llinssen, 24-02-2009 11:32:19

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Citaat van: antonh op 30-03-2009 21:43:20
Ik wilde lid worden van de Volvo 850 club.
Maar mijn IP is nu geblokkeerd.
Op mail wordt niet gereageerd en ik kan niet meer op de pagina's komen.
Je doopceel wordt gelicht, je moet allerlei dingen invullen en als ze de gegevens hebben wordt je geblokt.
>:( >:(

Uw IP adres is geblokkeerd op deze website. Neemt u contact op met de webmaster om uw IP adres vrij te laten geven. U bereikt deze via webmaster AT volvo850club.nl. | To get access to this site, please contact the webmaster by webmaster AT volvo850clu

Wat is dat voor onzin?

Hallo Hein,  ook hier dan maar even een reactie.

Je heb hebt op 9-3-09 om 23:07 een mailtje ontvangen dat je bent ingeschreven en je hebt toen een lidnummer ontvangen, en inlogcode's.
Ik kan zien dat je voor het laatst op 16-3-09 met je lidnummer en inlogcode op de site bent geweest.

Dus ik begrijp de opmerking "ik wilde lid worden" niet, je hebt gewoon bevestiging hier van ontvangen.

Ik als ledenbeheer weet niet waarom je IP is geblokkeerd.  Zoals aangegeven graag een mailtje naar webmaster@volvo850club.nl

Rene

Anton
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

antonh

Het klopt dat ik op de pagina's geweest ben als lid.
Maar nu kom ik er niet meer op en heb 2x een mail gestuurd.
Jij bent de enige Rene die dus reageert.
Bedankt.
Ik zal nogmaals een mail sturen.

Hein

marcelV70R

zo net een mailtje gehad  van Nordicar
alle spullen liggen klaar om de distributie te vervangen ;)

Marcel

Jeff

Zijn er mensen die mij willen helpen met de volgende dingen,

- Electrische raammodule in te bouwen, voor de achterdeuren en het paneeltje in het midden consule.
- Kijken waar het lekje zit, zodat mijn koplampsproeiers weer werkend worden.

Zou het leuk en fijn vinden als mensen mij kon helpen!  :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

UserID6342

Citaat van: Jeff op 03-04-2009 01:14:06
- Electrische raammodule in te bouwen, voor de achterdeuren en het paneeltje in het midden consule.
Jeff, heb je die kabels inmiddels dan van de B-stijl naar de achterdeuren toe ?  Anders heeft dat inbouwen vd elec. raamunits geen zin hoor, krijg je het niet aan de gang.  Dat paneeltje in de middenconsole kun je er zo zelf indrukken, tunnelbakje los, unit omhoog drukken, kabel los en nieuwe omgekeerd erin drukken.  Die kan er nu al in, maakt niets uit.

mikky

Citaat van: Jeff op 03-04-2009 01:14:06

Ah ga je ze zelf inbouwen ;)

Jeff

@Dirk, heb alles compleet nu.

@mikky Heb 2 setjes, waarvan 1 er in mijn auto gaat.. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

johan283

Ik zal er bij zijn op de 25e even de puntjes op de i zetten bij mijn roffel:
Ik heb gelijk de benodigde lampjes besteld, dan kanik de 25 gelijk beginnen. Zal er echt vroeg bij zijn zo vanaf 9 uur. Heb immers redelijk veel te doen....
Hieronder staat wat ik wil gaan doen.
odometer tandwieltjes vervangen
lampjes dashboard vervangen
lampjes ecc vervangen
achter ruit wis installatie repareren

denkweb

Citaat van: antonh op 30-03-2009 22:20:31
Het klopt dat ik op de pagina's geweest ben als lid.
Maar nu kom ik er niet meer op en heb 2x een mail gestuurd.
Jij bent de enige Rene die dus reageert.
Bedankt.
Ik zal nogmaals een mail sturen.

Hein

Bij de webmaster is geen mail aangekomen. IP adressen worden automatisch geblokkeerd wanneer een bepaald IP-adres een onverantwoorde hoeveelheid dataverkeer van/naar de website teweeg brengt danwel wanneer een clublid zich niet aan de normale toegangswegen naar de website houdt. In de regel moet je echt je best doen om op de blokkeerlijst te komen. Naast deze manier van blokkeren worden gebruik gemaakt van het 'honeypot-project' waardoor alle spam-IP's die daar bekend zijn ook worden opgenomen in de blokkering. Mail het IP adres naar de webmaster en we gaan eens kijken of we dit op kunnen lossen.

volvoTon

Nog niets van gehoord of mijn  spullen klaar liggen.
Ga distrubutie-riem en achterremmen vervangen en nakijken wat er met mijn camber aan de hand is.
Veel werk dus hulp is welkom :) :)

volvoton :)

marcelV70R

Citaat van: volvoTon op 04-04-2009 20:18:43
Nog niets van gehoord of mijn  spullen klaar liggen.
Ga distrubutie-riem en achterremmen vervangen en nakijken wat er met mijn camber aan de hand is.
Veel werk dus hulp is welkom :) :)

hé toevallig
ik ook de distributie
heb tel kontakt met Imar van Nordicar gehad
en daarna een mail dat de spullen klaar lioggen
en gelijk een offerte erbij wat het kost.

Marcel

volvoTon

Maandag maar even bellen en kijken wat ik kwijt ben :(

volvoTon

Moeten wij de onderdelen die we vervangen willen zelf bij nordicar bestellen of gaat dit uit van de club?
Ik heb bij de inschrijving al doorgegeven wat ik wil gaan doen en de onderdelen die ik denk nodig te hebben.

volvoTon :)

mehn

Die aanmeldingen gaan ook naar Nordicar, die weten dus wat je wilt hebben.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvoTon

Vind het een beetje raar, Marcel heeft al een week geleden een mail van nordicar ontvangen dat zijn onderdelen klaar liggen .
Zelf heb ik nog niets gehoord.
Ook nog geen bevestiging van de Volvoclub.

volvoTon :)