te verwachten T5 problemen??

Gestart door GT, 28-02-2009 11:09:04

Vorige topic - Volgende topic

GT

Hi Thuur,Ik ben meer voor origineel. Als een T5 getuned is, wil ik hem niet. Liefst een van een oud opaatje die hem destijds nieuw kocht! Als een auto getuned is heeft hij flink op zijn donder gehad...toch? Weet je misschien een site of adres waar ik kan kijken? autoscout.se

thuur

Citaat van: GT op 28-02-2009 13:41:37
Hi Thuur,Ik ben meer voor origineel. Als een T5 getuned is, wil ik hem niet. Liefst een van een oud opaatje die hem destijds nieuw kocht! Als een auto getuned is heeft hij flink op zijn donder gehad...toch? Weet je misschien een site of adres waar ik kan kijken? autoscout.se

Tja, een opaatje die een 225pk Volvo koopt?

Sterker nog, onze 5 cilinders houden helemaal niet van korte stukken of rustig rijden. Je krijgt dan hardnekkig tikkende klepstoters, overmatige carterdruk, olielekkages, etc.etc. Beter is gewoon warmrijden en af en toe eens flink doorjassen.

Uiteraard is misbruik dan weer moeilijk aan te tonen, maar dat het vermogen regelmatig wordt aangesproken is helemaal geen probleem. Eerder dus een voordeel.

Volgens mij staan er zat ongetunede 850's te koop. Wil je perse een exemplaar uit Zweden halen?

Onderhoudshistorie is trouwens belangrijker dan de km-stand.

Gr 8)

GT

Heb je een suggestie Thuur?

thuur

Mijn suggestie is om gewoon te kijken bij autohandelaren in de buurt, marktplaats, speurders, autotrader, etc.etc.

Gr 8)