marco dj stelt zich voor...

Gestart door marcodj, 28-02-2009 22:53:40

Vorige topic - Volgende topic

marcodj

hallo volvo-rijders

ik wil  mezelf bij deze voorstellen, ik was al even lid van dit forum maar nu dan een beetje tekst en hopelijk ook foto's (als het lukt, ben nl geen computer expert).

mijn naam is dus marco, ben 30 jaar en woon in haaksbergen.
ik heb 2 maanden terug een volvo s70 2,5t uit 1998 gekocht.

ik was eigenlijk opzoek naar een v40 van bj rond 2000, liefst met een beetje schade (want ik ben werkzaam bij een autoschade herstel bedrijf, en ik mag de schade gevalletjes van een mooie nieuwe laklaag voorzien, spuiter dus). maar de zoektocht duurde me wat te lang helemaal toen de auto waar ik voor nood ff in reed de geest gaf, ik had mijn vorige auto; een renault laguna 2.0 rti uit '96 verkocht, dus ik moest eigenlijk wel.
ik zag deze s70 plotseling op marktplaats staan en vond het ook wel een hele mooie auto.
afspraak gemaakt heen gegaan, proefrit gemaakt en helemaal verkocht. de s70 dus ook, haha.

ik rijdt er nu al even mee en kan nog geen gekke dingen ontdekken alleen het stuur piept een beetje en ik heb onder de auto een beetje olie ontdekt (zweten), moet maar even kijken waar dat vandaan komt.
ben toch van plan om hem mee te geven aan een volvo monteur om hem technisch helemaal in orde te maken, en qua uiterlijk moet ik nog ff kijken vind het nu wel ff goed zo, alleen zo'n xc70 grille vind ik wel heel mooi. maar heb geinformeerd wat zoiets nieuw en orgineel moet kosten, iets van 200 euri vind nog wel aan de dure kant. dus ik ga denk ik maar voor een die van de vrachtwagen is gevallen of een occassie....

nou ik hoop dat ik me een beetje goed heb voorgesteld, ik zal proberen verdere ontwikkelingen ook bij te houden

mvg marco dj.....

AlbertJan

Welkom, ziet er mooit uit! Veel plezier met deze mooie roffel

rovelra

Hallo en welkom .

Veel plezier met je mooie S70

elianmars

Welkom, Marco!

Wat betreft het piepen van het stuur, smeer eens een beetje vet op de rubberen doorvoer van de stuurstang, in de voetenruimte. Grote kans dat het piepen verdwijnt.

The Saint

Mooie wagen (beetje omlaag zou geen kwaad kunnen imho) Marco!

Vind de wielen ook erg goed staan  8)

als je zo graag schade aan je auto wilt kunnen we dat nu nog even regelen natuurlijk...  ;D ;)
No shirt no shoes, no pinball

Rutger B

Welkom weer een mooie S er bij   :eusa_dance:  ziet er goed uit
Ik zag hier laatst een foto van een zilveren V met een zilver gespoten blokjes gril vond ik persoonlijk ook erg mooi staan
Veel plezier er mee

)()()sT

Citaat van: elianmars op 01-03-2009 01:39:15
Welkom, Marco!

Wat betreft het piepen van het stuur, smeer eens een beetje vet op de rubberen doorvoer van de stuurstang, in de voetenruimte. Grote kans dat het piepen verdwijnt.

Ja, want dat heb ik ook ;)

Welkom hier, heeele mooie wagen trouwens.
Je kunt ook je grille t.p.v. de spijltjes zwart spuiten. Heb ik ook gedaan en van een afstandje ziet het er hetzelfde uit als de (zeer mooie) blokjesgrille.

Veel plezier met de S70, wat heeft ie gelopen?

Gr.

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

marcodj

Veel plezier met de S70, wat heeft ie gelopen?

eerst  bedankt voor de reacties.

de auto heeft onderhand 195000 km gedraaid, net ingereden zeggen ze,  :eusa_shifty: ;D