mijn dag is weer goed

Gestart door Blackstone, 24-12-2002 14:33:52

Vorige topic - Volgende topic

Blackstone

:)Stond gisteren in een parkeergarage in Hengelo. Komt de beheerder op me af die zijn bewondering voor een 850 niet onder stoelen of banken wilde steken. Hij vond dat de 850 een auto is die herkenbaar is in tegenstelling tot de meeste actuele ontwerpen en per definitie een ronde voor-achter-bovenkant hebben en de één niet meer van de ander te onderscheiden valt. En zoals hij zei:"ik zie nogal veel auto's in mijn baan, de auto's lijken steeds meer op elkaar en soms niet meer te onderscheiden, maar de 850 vind ik een top model ;D".
Toffe man dacht ik nog, alleen jammer dat ik mijn parkeergeld moest betalen...... :-/

Joris_Scholte

Inderdaad zijn zulke opmerkingen altijd leuk. Kan je hele week goed maken.  ;D

george

Citeer:)Stond gisteren in een parkeergarage in Hengelo. Komt de beheerder op me af die zijn bewondering voor een 850 niet onder stoelen of banken wilde steken. Hij vond dat de 850 een auto is die herkenbaar is in tegenstelling tot de meeste actuele ontwerpen en per definitie een ronde voor-achter-bovenkant hebben en de één niet meer van de ander te onderscheiden valt. En zoals hij zei:"ik zie nogal veel auto's in mijn baan, de auto's lijken steeds meer op elkaar en soms niet meer te onderscheiden, maar de 850 vind ik een top model ;D".
Toffe man dacht ik nog, alleen jammer dat ik mijn parkeergeld moest betalen...... :-/

Hebbert!
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

denkweb

zeg maar jaloers  ;)