speakers of tweeters

Gestart door Volvo comfort, 21-03-2005 13:32:29

Vorige topic - Volgende topic

Volvo comfort

zitten er speakers of tweeters in de stijlen in de achterbak van een estate..

achter mijn roosters zit niks alleen maar een stekkertje.. maar zit dat wel aangesloten ...als ik geen bigfront radio heb....

bedankt. ;D

Reitse

Meten is weten... mijn voorportierspeakerstekkers lagen er wel maar ze kwamen niet door op de hoofdstekker... Zelf maar kabeltje getrokken toen ;)

thuur

Tweeters ;)

Volgens Volvo om het geluid voor de achterpassagier te verrijken.. Maar da's een kwestie van smaak laten we zeggen ;)

Gr 8)

Volvo comfort

Citaat van: thuur op 21-03-2005 15:52:36
Tweeters ;)

Volgens Volvo om het geluid voor de achterpassagier te verrijken.. Maar da's een kwestie van smaak laten we zeggen ;)

Gr 8)

Ik merk idd ook als je je achterin vertoefd  dat je alleen maar de lage tonen uit de deuren hoort maar niet de hoge tonen dus ik denk dat het dan toch maar de tweeters worden ;D

bedankt

Volvo comfort

Ik heb een setje tweeters voor  achterin van volvo gekocht...

Het kostte me 125 euro maar het was klik en klaar en het geluid is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk   net wat er nodig was...

Ik heb trouwens geen orginele bigfront radio dus ik vond het al heel wat dat er geluid uit de speakers kwam...

Bedankt voor alle reacties

gr. Koos

maarten-rademakers

wele tweeter heb je geplaatst dan?

thuur

Citaat van: maarten-rademakers op 04-03-2009 10:49:23
wele tweeter heb je geplaatst dan?

Niet dat het er toe doet voor de TS, inmiddels Gast (niet meer actief) en 4 jaar geleden, maar er staat:

Citaat van: Volvo comfort op 28-03-2005 09:45:56
Ik heb een setje tweeters voor  achterin van volvo gekocht...

Gr ;D