C70 links achter zij raam sluit niet goed

Gestart door Barry_C70, 02-03-2009 14:17:22

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

De linker achter zij raampje op mn C70 sluit niet goed. Als ik door de wasstraat ga komt er wat water van de onder kant naar binnen en met hoge snelheiden heb ik veel wind geluidsoverlast. Met gewoon regen heb ik geen water last. Kan het een kwestie zijn van alleen maar het klepje vervangen of schoon maken?

Zijn er andere C70 eigenaren die dit probleem hebben? En hoe hebben julie dit opgelost? Ik hoop niet dat ik het hele rubbere rand moet vervangen. Daar past het raampje niet zo heel goed meer in. Dat zie je niet zo goed maar als je het raam vergelijkt met de rechter kant, zie je wel een verschil.

thuur

Citaat van: Barry_C70 op 02-03-2009 14:17:22
De linker achter zij raampje op mn C70 sluit niet goed. Als ik door de wasstraat ga komt er wat water van de onder kant naar binnen en met hoge snelheiden heb ik veel wind geluidsoverlast. Met gewoon regen heb ik geen water last.

Van onder het dak of aan de onderkant van het raam?

Citeer
Ik hoop niet dat ik het hele rubbere rand moet vervangen. Daar past het raampje niet zo heel goed meer in. Dat zie je niet zo goed maar als je het raam vergelijkt met de rechter kant, zie je wel een verschil.

Kun je daar een tweetal foto's (L+R) van plaatsen?

Gr :eusa_think:

Barry_C70

I'll post pics tomorrow, its from underneath the window, like the window just isn't closing properly because its one of those coupe' like windows that only opens slightly on a swinging arm.

BenC70ES

Hey Barry,

Rubber heel goed proper maken en insmeren met vaseline zodat het goed afsluit, dat zou afdoende moeten helpen.

Links achter komen er bij het wassen bij mijn C70 ook enkele kleine druppeltjes binnen aan de achterkant.  Zal het ook nog eens herhalen, is al lange tijd geleden.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

850 T5 Freak

zal wel een c70 kwaaltje zijn  ;D als ik mijn auto heb gewassen zie ik ook waterdruppeltjes binnen bovenop het bekleding/zijpaneel  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BenC70ES

Misschien eens zonder hoge drukreiniger proberen  ;D

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BenC70ES

Citaat van: 850 T5 Freak op 02-03-2009 21:59:53
wie zegt dat ik dat doe  ;D

:eusa_whistle:

Zonder komen er bij mij ook geen druppeltjes door  ;)

The Saint

Heel herkenbaar Barry. Ik had het ook, aan beide kanten. Maar alleen als ik door de wasstraat ging, met regen of wat dan ook geen last. Ik heb het toen 'opgelost' door altijd 2 handdoekjes onder die uitzetbeugeltjes te doen (daar vandaan druppelde het water naar beneden over het paneel/de bekleding). Die vingen die druppels op en klaar..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Barry_C70

its not just that water comes in through, its that at highway speeds, there is a considerable amount of wind noise as well and I know that because the window isn't sealing properly.