WTF???? EEN RAADSEL ! ALS IK SCHAKEL GAAT DE RADIO UIT!

Gestart door Joop, 15-03-2009 14:55:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joop

Dit is bijzonder!
Vorige week bij een APK ook de handrem laten stellen. En nu is er elektronisch het een en ander gebeurd:
- de dashboardverlichting werkt niet meer (de alarmlampjes branden wel, de wijzerplaten zijn niet verlicht)
- radio valt af en toe uit en vooral als ik terugschakel van 3 naar 2, daarna start de radio weer op, tegelijkertijd gaan de deuren op slot.

Bij de werkzaamheden aan de handrem heeft de garage (ik zal zijn naam niet noemen) wel het lampje bij het asbakje achterin de middenconsole kapot gemaakt, maar die heb ik er nu gewoon even uit gehaald. Verder is er, voorzover ik kan zien geen zekering kapot (in ieder geval niet die van de dashboardverlichting).

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, iemand een idee wat hier gebeurd kan zijn? Ik weet even niet waar ik moet zoeken.
Ik kan natuurlijk wel terug gaan naar de garage, maar ik geloof dat die qua elektra niet echt de beste is, dus ik wou eerst zelf even kijken.

J.

wepster

in de midde conzole zit een kabelboom de mogelijkheid bestaat dat daar een kabel breuk in zit omdat hij langs de schakelpook licht , even de midde conzole demonteren en die kabelboom nakijken

thuur


Joop

okee, bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag,

J.