Olie zit vast in de motor

Gestart door code850, 16-03-2009 19:39:16

Vorige topic - Volgende topic

monster900

Je kunt het anders ook ZO proberen om de olie af te laten  8)

Rijns_t5r

als je het zo probeert als de post hierboven zal toch de olie aftap plug los moeten,om de nieuwe olie erin te doen  :eusa_shifty: alleen het olie pijlen word een heel andere zaak.
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

V70geRwin

Hoop grappenmakers hier  :evil:

Is het al gelukt?

monster900

Citaat van: Rijns_t5r op 17-03-2009 17:14:58
als je het zo probeert als de post hierboven zal toch de olie aftap plug los moeten,om de nieuwe olie erin te doen  :eusa_shifty: alleen het olie pijlen word een heel andere zaak.

Na het aflaten de auto weer omkeren om te vullen en te peilen e ;)

bupozaanstad

Het blijkt wel weer dat de technisch staf het goed weet, in plaats van duidelijk advies te geven wordt er de draak mee gestoken. OK ik moest ook even lachen,  maar om er nou zo op door te draven slaat nergens op. De meeste techneuten weten het wel maar als jullie voor de eerste keer een paar pond aal moeten roken dan kan ik om jullie lachen. Kap toch eens met het iemand voor lul zetten op het forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hathü

Zo zie je maar weer, geen groter vermaak dan leedvermaak.

UserID6342

Citaat van: bupozaanstad op 17-03-2009 21:36:43
Het blijkt wel weer dat de technisch staf het goed weet, in plaats van duidelijk advies te geven wordt er de draak mee gestoken. OK ik moest ook even lachen,  maar om er nou zo op door te draven slaat nergens op. De meeste techneuten weten het wel maar als jullie voor de eerste keer een paar pond aal moeten roken dan kan ik om jullie lachen. Kap toch eens met het iemand voor lul zetten op het forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mee eens, daarom heb ik ook helemaal niet gereageerd. Dit is niet leuk meer.

elianmars

Doe toch eens een keer niet zo boos, joh.

Er is uitgelegd hoe het moet, daarna wordt het een beetje vervelend. Nou en? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ik vind niet dat de topicstarter voor lul wordt gezet.

Omdat ik geen paling kan roken, begin ik er ook niet aan. Denk daar maar eens over na  ;)

UserID6342

Citaat van: elianmars op 17-03-2009 21:52:55
Omdat ik geen paling kan roken, begin ik er ook niet aan. Denk daar maar eens over na  ;)
Dat is een hele goede wijsheid, vandaar dus dat ik dat ook niet doe :)

HanV70

Beste Code 850,
extra tip wel een alluminium tussenring gebruiken GEEN KOPER, zoals ook wel soms automatisch  meegeleverd  met het filter.

Plug niet verder dan 35 nm vastdraaien.

Palingroken is een kunst, de palingen aan een spies rijgen kan bijna iedereen.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 17-03-2009 21:52:55

Doe toch eens een keer niet zo boos, joh.

Er is uitgelegd hoe het moet, daarna wordt het een beetje vervelend. Nou en? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Ik vind niet dat de topicstarter voor lul wordt gezet.

Zoals ik al sugereerde koop een vraagbaak of zo iets.
De eerste antwoorden dekte de lading goed.
En verder TJA.
De topic starter word er niet wijzer van ( de laatste pagina's) .
Maar anderzijds is verversen zo een beetje een basis handeling.
Als je dit niet kunt moet je je iets gaan afvragen.

Verder denk ik dat als de topic starter het zou vragen er genoeg hulp zou komen om een en ander veilig en goed af te ronden.
Ik ben nog niet echt lang actief op dit forum maar de hulp die je hier kunt krijgen is fantasties).

Groetjes.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

monster900

Hola Pola!!  Ik heb hem duidelijk uitgelegd hoe hij het moest doen, dat ik er voor andere mss te veel info bij heb gezet (zoals terugplaatsen aflaatstop en vullen via vulopening) leken mij zeer aangewezen tips voor de topicstarter.
Idd, daarna heb ik er mee gelachen, maar ik heb nooit de bedoeling gehad iemand uit te lachen en ik denk ook niet dat ik daar iemand mee geschaad heb!

thuur

joebar

maar weet TS ook dat ie de plug TEGEN de klok in moet draaien, zal niet de eerste zijn die de draad naar de kleute draait

V70geRwin

kijk nou eens naar de avatar van de TS, wie lacht er nu het hardst  ;)