Weer een T-5 erbij

Gestart door misterX, 22-03-2009 12:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misterX

Hoi allemaal

Ik denk het word toch wel tijd dat ik me ook een keertje voorstel.
Ben al een paar weekjes aan het rondneuzen op het forum, en er zit hier veel kennis heb ik wel gezien.

Maar goed nu ff over mij(n auto).
Ik ben Luke en kom uit het midden van het land.....land van Maas en Waal.  Dus het uiterste stukje gelderland.
Ik heb nu een maandje of twee m'n "nieuwe" auto een 850 T-5 AT van 1994. En moet zeggen het rijd voortreffelijk
Was zelf altijd beetje anti-automaat......want dat is voor ouwe lullen (ben pas 23), dacht ik. Maar weet nu al dat ik nooit anders meer wil.
Behalve van een automaat is m'n wagen voorzien van vol-leder interieur met houtinleg(moet je misschien van houden maar vind het er echt goed uitzien). En verder een houten stuur.....da's raar in het begin maar rijd nu wel fijn!
Er zijn nog wel paar dingen die ik wil veranderen: Zo ga ik er binnekort cruise control inbouwen en zou ik graag stoelverwarming hebben.......Maar goed we gaan nu weer naar de warmere temperaturen dus dat heeft geen prio.

Hier een paar foto's ( als ik ze gepost krijg )










ik hoop tot horens,

groeten Luke

Jans Duiven

#1
Van harte met je T5 met ouwe lullenautomaat.

Sigaartje? ;D

Veel rijplezier`1

Oh ja, toen ik destijds onze Alfa Romeo 155 1.8 LPG wou inruilen op een Volvo 854 T5 AT full options, stond mijn vrouw er kritisch naar te kijken, zoals vrouwen dat kunnen doen. Na een gedegen observatie zei ze dat ze het maar een ouwe lullenbak vond. Het licht bij de verkoper ging toen bijna uit:

"Ouwe lullenbak!?" gaspte hij verbaasd en zijn hand greep naar zijn borstkas  :eusa_sick:

Enfin, één stevig testritje en ze was verkocht  ;D

Hans

kefke2001

Proficiat met je opa auto  ;D ;D Alhoewel laat de opa's maar komen. ;)
Nee echt waar proficiat het ziet er een mooie wagen uit.
Nog veel lees en rijplezier
Ciao

Ron 123gt

Mooi!

Heb nu ook voor het eerst een AT, maar wil ook niks anders meer!

UserID6342

Welkom Luke, en je hebt een mooie auto zo te zien.  Automaat is gewoon super relaxed rijden, je hoeft nergens aan te denken en het grootste voordeel, je hoeft niet iedere keer je arm uit te strekken enzo om weer eens een gangetje verder te komen.  (Zo,ff een dikke neus maken naar al die handbakken hier ;D)  Kortom, gewoon ideaal rijden.

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum,

En veel plezier met je roffel.

En wat zijn de volgende werkzaamheden dat je ga doen aan de auto?

Volvo groeten

rogerV701998

Welkom op dit forum. Mooie auto, en AT.... tja, ik rij al meer dan 10 jaar automaat maar ben dan ook al 45 :eusa_shifty:

Gr. Roger

hathü

Welkom, je hebt het goed voor elkaar een T5 met automaat en pas 23, deze ouwe lul heeft ook een automaat, rookt af en toe een sigaar maar heeft geen hoedje op. Mijn haar is nog niet weg en mijn streken ook niet(af en toe GTI, tjes mijn achterkant laten zien blijft leuk) ;)

Bouke

Welkom Luke

Daar zal je veel plezier mee hebben zo´n T-5 AT (ik heb´m zelf ook :eusa_dance:) ;D

wepster

welkom op het forum en geniet maar lekker van die opa knuppel in de midde van je auto ik heb er ook altijd op lopen vloeken ik moet er geen maar eenmaal gereden met zo'n ding en je wil niet anders meer ;D


Citaat van: rogerV701998 op 22-03-2009 13:45:43
Welkom op dit forum. Mooie auto, en AT.... tja, ik rij al meer dan 10 jaar automaat maar ben dan ook al 45 :eusa_shifty:

Gr. Roger

dan heb ik dus nog wat jaartjes tegaan met mijn 36 ;D

UserID6342

Citaat van: wepster op 22-03-2009 18:13:15
..dan heb ik dus nog wat jaartjes tegaan met mijn 36 ;D
Idd ja, en mij kun je ook al niet meer inhalen, maar 1 heel groot voordeel... hoogstwaarschijnlijk kun je wel lekker langer genieten van je opastick :) whoehahaha

wepster

Citaat van: Dirk342 op 22-03-2009 19:21:14
Citaat van: wepster op 22-03-2009 18:13:15
..dan heb ik dus nog wat jaartjes tegaan met mijn 36 ;D
Idd ja, en mij kun je ook al niet meer inhalen, maar 1 heel groot voordeel... hoogstwaarschijnlijk kun je wel lekker langer genieten van je opastick :) whoehahaha

dat weet niemand (gelukkig maar ;D )
maar ik geniet er elke dag weer van met een dikke smile op men gezicht

Lampje

Hoi Luke,

Welkom hier!

De beginletter van je kenteken is dezelfde als die van mij, de kleur is het zelfde, de motor én de bak.

Alleen mijn achterbak is anders ;D

En het rijdt als een zonnetje niet?

Als je ooit in de buurt bent (Nieuwegein) en je voelt de behoefte om je automaatolie te wisselen dan ben je van harte welkom.

Veel plezier en vele km's!

UserID6342

Citaat van: wepster op 22-03-2009 19:28:12
dat weet niemand (gelukkig maar ;D )
maar ik geniet er elke dag weer van met een dikke smile op men gezicht
Hier idem, en zo hoort het ook.  Ik heb de mooiste niet maar hij is wel super betrouwbaar en dat vind ik net zo belangrijk of misschien nog wel belangrijker, verder houd de Volvo mij overdag en 's avonds toch behoorlijk van straat af en kan daardoor dus ook geen kattekwaad uithalen :)

--BUMP--

Welkom hier! Lekkere wagen heb je! Ik weet waar ik over praat, heb zelf ook een '94-er T5 automaat. Heerlijk!  ;D