[850 Club Meeting] 06/12/2003: Sleuteldag

Gestart door rogier, 25-10-2003 00:07:26

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Ovaal is anders een nette tussenweg..  ;D

Foto van zichzelf op de website van Jur trouwens:
http://www.xs4all.nl/~jkdijk/

Marc 0101.001

Citaat van: Raf op 06-12-2003 22:40:07
iedereen erg moe van het sleutelen denk ik want er is hier weinig reactie!

dit is wat ik vandaag gepresteerd heb ;D  de veerpootbrug!

en hier vind je nog enkele (kleine) foto's!

Raf

De stang zit verkeerd om.....  ;)

Marc 0101.001

Reuze gezellige en drukke dag! Altijd mooi als je weer zo'n sleuteldag bij een andere dealer doet. Je ziet de monteurs denken: komen er nu nóg meer....?  ;D

We hebben gelukkig weer een goede indruk achtergelaten.

Inmiddels weten we ook wat "walteren" betekend  ;)

HaRdCoRe-WeZ

Whehehhe, was zeker een leuke dag. Heb me prima vermaakt, weer wat mensen gezien en een hoop gelachen.

Greetz,
Wez

s©ub@

ok, ok...

het zijn er maar een paar, maar ik zag zoveel camera's rondzweven ineens  ;D

... "walteren" zei je marc?

;)

de rest van de foto's staan hier: http://intdes01.xs4all.nl/061203/index.html

volgend jaar zeker weer!  ;D

de service van Hooftman was geweldig; de sfeer prima en er is zelfs productief bezig geweest! wat willen we nog meer?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

NielsF

Super dag gehad.
CV doet het weer, mijn vrouw kan haar raam weer naar beneden doen en een paar gloednwe "hooftman" matten rijker.
Het is dat ik op een aardige afstand van W'veen woon maar anders zou ik zeker beurten bij Hooftman laten uitvoeren.

Niels

Zippo

Raf

Citaat van: Yellow Banana op 07-12-2003 12:40:33

hé Marc,

ik weet het maar andersom zat de stang tegen de gas-ontspanner. kan het zoveel kwaad dat de stang verkeerd zit?

Raf
De gustibus non disputandum est!

Guido_Smit

Ik vond het ook weer een heel gezellige sleuteldag, ondanks dat ik redelijk vroeg aanwezig was is de dag toch voor mij omgevlogen.
Walter en al je behulpzame en vriendelijke collega's bedankt voor de meer dan 100% inzet en service.

Ik heb bij mijn V70T de motorolie ververst, de bovenste motorsteun vervangen door een powerflex (met dank aan Marc) en het ovale uitlaat eindsierstuk vervangen door een ronde die weer mooi blinkt.

De oude er even af halen viel wel even tegen, deze zat zo vast dat ie door monteurs van Hooftman eraf gebrand/geslagen moest worden. Dit was mij dus thuis nooit gelukt.

Groeten: Guido.

Marc 0101.001

Citaat van: Raf op 07-12-2003 19:20:13
Citaat van: Yellow Banana op 07-12-2003 12:40:33

hé Marc,

ik weet het maar andersom zat de stang tegen de gas-ontspanner. kan het zoveel kwaad dat de stang verkeerd zit?

Raf

nee ,kan geen kwaad. Als het anders niet past dan zit ie zo ook prima. Er zitten namelijk 2 uitsparingen waarin normaal exact de afwateringslangen van de paravanne vallen.

Sieger

Ook ik was er vroeg bij, om 08.30 uur werd ik door Walter en collega's welkom geheten, waarna ik een plekje op een brug mocht zoeken om eerst mijn motorolie en filter te vervangen, nu Shell Helix 5W40 semisynthetische (hydrocrack) ipv de 10W30 volsynth die er voordien in zat. Een oplettende Hooftmanmonteur zag de 5L ATF-can, waar de motorolie in zat waarmee ik bezig was, en zei: Dat gaat niet goed hoor ATF in de motor ! Kon hij niet weten natuurlijk, maar toch attent !
Na de koffie een wat tijdrovender klusje: eerst de AT aftappen, plug er weer in en daarna de ATbak spoelen met Volvo-ATF DexronIII met losgenomen onderste koelerslang in 4 stappen van 2L per keer ongeveer cfm VADIS-voorschrift. Na eerst de over de opvangbak, een passende doorzichtige aftapslang was niet voorhanden, gespetterde ATF opgeruimd te hebben, plaats gemaakt voor een ander.
Een geslaagde, gezellig-drukke en goed verzorgde nuttig bestede dag !
Nu vlg week de bij Hooftman (Alphen ad Rijn) bestelde veerpootbrug nog !

Sieger  
Volvo Power For Life !

Walter

Hallo u allen,

Het was ons een waar genoegen! Had niet verwacht dat jullie in zulke grote getalen zouden komen, helaam super.

Bedankt voor alle reacties. Uiteraard gaat alle eer ook naar William van der Werf, Ed van den Eng en Rob van Klaveren voor hun technische ondersteuning. Zij hebben ook hun benen onder hun romp vandaan gelopen om iedereen te kunnen helpen! En natuurlijk Peter van Drie en John Hoogendoorn voor het opzoeken van alle onderdelen. Zij hebben hun kilometers door het magazijn echt wel gemaakt. Tot slot nog dank naar Willeke Meester voor het bemannen van de receptie en het smeren van de broodjes, Barbara Hooftman voor het assisteren van Willeke bij het smeren van de broodjes en natuurlijk Teun en Henk Hooftman voor het beschikbaar stellen van de ruimte en het mogelijk maken van dit alles.

Wij hebben genoten!! Ondanks de chaos  ;D Foto's mogen altijd gemaild worden, eventueel als URL naar een zip file. Ben op zoek naar een paar mooie sfeerimpressies in HR, voor in de krant!

Inmiddels heb ik gisteren ook maar een veerpootbrug gemonteerd. Ik geloof dat we hier allemaal lege batterijen hadden aan het eind van de dag...

Tot volgend jaar! Dan gaan we dit gewoon herhalen! Een 850 Club meeting bezoeken èn er betaald voor krijgen, goed geregeld  :P

Wees gegroet,

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

denkweb

Citaat van: Bennie850glt op 07-12-2003 09:58:50
Veel leuke nieuwe mensen ontmoet (vooral mijn vrouw).

Hehehe... zaterdag pas ontmoet? Loopt ze zeker al een tijdje ongemerkt achter je aan!  ;D

Entuscan

Citaat van: denkweb op 08-12-2003 12:34:58
Citaat van: Bennie850glt op 07-12-2003 09:58:50
Veel leuke nieuwe mensen ontmoet (vooral mijn vrouw).

Hehehe... zaterdag pas ontmoet? Loopt ze zeker al een tijdje ongemerkt achter je aan!  ;D

Ik hoop het want je vrouw die veel leuke nieuwe mensen ontmoet op een plek waar vooral mannen rondlopen ... kan wel eens gevaarlijk zijn ;)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------