Nivomat uit UK

Gestart door V70TDIaRica, 23-03-2009 17:05:07

Vorige topic - Volgende topic

V70TDIaRica

Na 350dkm zijn mijn nivomat dempers echt aan vervanging toe. In Nederland is het lastig om deze in de aftermarket te verkrijgen en ze zijn duuuuur, dus ben ik in het buitenland eens gaan kijken en trof op www.partsforvolvosonline.com de Sachs dempers.
Aangezien de pond bijna een eurootje is zijn deze prijzen (incl 15% btw) aantrekkelijk.

Prijs  £175.87 (incl). Verzending 19 pond

Sachs OEM Nivomat Damper.

To fit: Volvo 850, S/V70 Series, Nivomat, Rear.(Classic Shape)(not Cross Country or AWD)

The Sachs Super Touring is aimed at drivers who like to do their daily driving without problems - thus expecting high safety and comfort whether it's in city traffic on country roads or on the motorway.

Equivalent Volvo part number - 8626028   (reference only)

Mijn vraag: Zijn deze ook voor Nederlandse modellen te gebruiken of wijken deze af?

Ik hoor het graag.

Groet,
Jeroen

V70 classic

Je bedoeld zijn ze spec voor RHD  :eusa_think:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

V70 classic

;D

De mijne rijdt prima met die rechts gestuurde nivooooo's
Marcel nog bedankt  ;)

innocenti

Is dat per stuk? Het zijn wel de standaard nivomats en niet de verlaagde zoals geleverd op de 850 t-5r, 850R en V70R.

Prijs is erg netjes

mehn

Ik zou niet weten waarom dat niet zou passen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

V70geRwin

Gewoon links en rechts omwisselen  :P

V70TDIaRica

ik heb een mail gehad van klantenservice en ze zijn identiek. Ik kan ze ook nog ex btw krijgen via mijn bedrijf... scheelt weer 15%...
Altijd handig zo'n lage pond.. :)

V70 classic

Citaat van: V70TDIaRica op 23-03-2009 20:48:57
ik heb een mail gehad van klantenservice en ze zijn identiek. Ik kan ze ook nog ex btw krijgen via mijn bedrijf... scheelt weer 15%...
Altijd handig zo'n lage pond.. :)

klopt

Citaat van: V70 classic op 23-03-2009 18:41:38
;D

De mijne rijdt prima met die rechts gestuurde nivooooo's
Marcel nog bedankt  ;)

ik heb ze ook  ;)

Rogers XC 70 2000

Domme vraag misschien en wellicht niet hier op zijn plaats, maar heeft een xc andere nivomats dan een "gewone" V70?

mehn

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 24-03-2009 09:26:18
Domme vraag misschien en wellicht niet hier op zijn plaats, maar heeft een xc andere nivomats dan een "gewone" V70?

Ik verwacht het wel. Is immers AWD

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rogers XC 70 2000

maar wijken die van de xc dan weer af van de "lage" AWD?

elianmars

XC nivomats zijn inderdaad anders. Bevestiging is ook anders dan van de 'gewone' nivomats. 

Rogers XC 70 2000

Citaat van: elianmars op 24-03-2009 10:28:05
XC nivomats zijn inderdaad anders. Bevestiging is ook anders dan van de 'gewone' nivomats. 

mmm... zal dan bij vervanging wel een dure grap worden, gezien de beperktere productie-aantallen van de xc...