Knop op de Pook van mijn Automaat...

Gestart door JorritV70, 25-03-2009 08:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JorritV70

Hallo allemaal,

ik heb een V70 tdi auto maat uit '98 en nu blijft regelmatig het knopje onder aan de versnellingspook hangen (met als gevolg dat ik de sleutel niet uit het contactslot krijg) met wat gewrik komt hij dan wel, maar dit zal toch anders moeten kunnen. ik heb hem al een keer ingespoten WD40 en dan doet hij het een tijdje iets beter maar het blijft lappen. Is er een goed structurele oplossing voor? Ik heb al gezocht met de zoekfunctie maar ik heb de indruk dat ik nooit vrienden ga worden met die zoekfunctie :eusa_silenced: geeft ik aan dat ik alleen in koppeling / versnellingsbak wil zoeken (een toppic van 31 pagina's) komt hij met 71 pagina's aan gevonden items :-\ :eusa_doh:

GRoet Jorrit

JorritV70

Zeker!

Denk dat ik daar maar eens mee aan de gang moet iemand hier al ervaring mee?

GRoet Jorrit

rogerV701998

Bedoel je de knop op de hendel?

Wellicht heb je hier dan iets aan:

http://www.ipdusa.com/uploads/sku_files/13763_INST.PDF

Gr. Roger

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

rogerV701998

Ik had de pook zo los, ach ervaring he ;D ;D

JorritV70

Hoe kan mijn antwoord op Roger boven de post van Roger geplaatst zijn??? :eusa_doh: :eusa_doh:

GRoet Jorrit

rogerV701998

#6
Citaat van: JorritV70 op 25-03-2009 09:35:37
Hoe kan mijn antwoord op Roger boven de post van Roger geplaatst zijn??? :eusa_doh: :eusa_doh:

GRoet Jorrit

Hallo Jorrit,

Sneller dan het licht? ;D

Ik had mijn reactie geplaatst en bedacht me toen dat het om een andere knop zou kunnen gaan. Heb mijn reactie gewist, de vraag nogmaals goed gelezen en toen mijn reactie weer geplaatst.

Ik heb a.d.h.v. de instructie eenvoudig de pook kunnen verwijderen en de knop los kunnen maken. Bij mij functioneert alles weer naar tevredenheid.

Gr. Roger

JorritV70

Hallo,

Het verwijderen is mij nu ook gelukt (viel best wel mee), echter bel ik de Volvo dealer voor het knopje, kunnen zij alleen een hele pook a 55,- ex leveren. Iemand een idee waar je het knopje los kan krijgen behalve bij Ipdusa?

Alvast bedankt!

GRoet Jorrit

rogerV701998

Ik heb een tweedehands hendel gekocht en de knop omgezet.

Gr. roger

JorritV70

Omdat ik niet zo snel een nieuw hendeltje had heb ik het veertje iets strakker gezet en hier en daar wat lager vet tussen gedaan en op dit moment werkt hij weer perfect! Ik ben benieuwd of dat zo blijft.

GRoet en dank namens Jorrit