Raambediening doet het niet

Gestart door jasperi, 19-07-2004 14:54:19

Vorige topic - Volgende topic

jasperi

Beste allen,

In mijn s70 werkt de raambediening voor het rechtergedeelte niet vanaf de bestuurdersplaats. dus waar de raambediening zit voor de chauffeur voor de raampjes aan de rechterzijde. ze gaan wel naar beneden maar ik krijg ze alleen maar omhoog met de knoppen die horen bij het raam zelf en niet via de centrale bediening.

Kan ik hier makkelijk zelf wat aan doen= iemand ervaring met dit probleem=
kan ik die knop zo maar loshalen en de contactpunten bekijken of iets dergelijks..

alvast bedankt.

Jasper

Danny

IK heb hetzelfde probleem gehad en heb de schakelaar gedemonteerd en schoongemaakt,
er zat veel stof/vuil in !

Succes!

jasperi

ok. bedankt voor de reacties. Ga morgen meteen schoonmaken; wel zo handig als het werkt.

groeten
Jasper

rberge

Ik had een dergelijk probleem, alleen dan aan de bestuurderskant. En die heeft in tegenstelling tot de overige deuren maar 1 schakelaar. Ik moest dus een dagje met geopend raam rijden. Heb nog last van m'n oor :). Helaas bleek dat bij mij de schakelaar (het knopje) was gebroken en kon een nieuwe laten installeren. Niet goedkoop, € 120,-  :(.
345 GLS '81 / ..... / 850 GLT 2.5 20V lpg '92 / V70 TDI-A '98 / . / 850 T5R-A '96

MICHEL306

affijn...schakelaar bestuurders kant open gehad, linker voorraam schakelaar doet niks meer in eens...maar helaas  doet nog steeds niks....iemand nog een idee?  relais?