airco pomp maakt geluid om de aantal seconde

Gestart door guus37, 09-06-2008 21:16:51

Vorige topic - Volgende topic

guus37

Een vraag airco pomp slaat steeds aan  ook als de schakelaar op het dachbord op off staat. is een nieuwe pomp
(waar de multiriem over heen draaid) wie weet wat dat is........? is dat normaal is mijn eerste auto met airco mijn is verteld door de dealler na (maillen) dat het heel gewoon is. dat betekend dat het heel gewoon is en dat het betekend dat de airco pomp het doet wie wil mijn antwoord geven ;)

Superskunkie

Met die knop kun je inderdaad de aircopomp uitzetten, enkeld wanneer je standenschakelaar op de stand "vooruit" staat gaat je airco toch aan ondanks dat het knopje op off staat. Dat is alleen maar zo wannneer de standenschakelaar op vooruitverwarming staat...
Tonnie

Walter

die kliok is het in- of uitschakelen van de pomp. Als die dat continu doet (klikklakklikklak) dan is het systeem leeg.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ronbroek

Ja, maar doet hij dat ook met de ECC knop uit ? , ik heb hetzelfde euvel (met een airco die elk jaar opnieuw bijgevult moet worden).

De connector aan de passagierszijde in de motorruimte heb ik maar ff losgetrokken.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

daytonawim

staat te temp regelaar in de auto  soms op maximaal koud ?

Ronbroek

Nee, op 20 graden ofzo, de draaiknop op automatisch en de ecc knop uit.

Maar de pomp blijft klikken.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter