RedR stelt zich voor

Gestart door RedR, 12-04-2009 00:52:46

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Dacht ik al. Bij Thom stond ie niet meer in 't rijtje.

De oude eigenaar zit hier ook op 't Forum.

Welkom op 't Forum, Paul.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjen850

haha als zo'n rooie eenmaal goed is gepoetst ken je hem niet weer ;) welke kleur interieur heb je,en is hij handgeschakeld of een automaat?

naar zeggen is de r sneller dan een sub 555 :eusa_think:

gr arjen

RATFINK

Welkom, weer een mooie R in de juiste handen  :eusa_clap:

Ronin

Welkom en veel plezier ermee!  ;)

RedR

Hoi, hoi..,

Ik krijg het nog niet voor elkaar om foto's te uploaden. Heb er dus maar een paar op MySpace gezet.
Onder afbeeldingen staan er een paar van de "RedR" (nog bij de dealer) de ingeruilde blauwe Volvo GLE en "m'n vorige passie" (nog steeds wel eigenlijk), de zwarte Subaru Impreza GTT 555.

http://www.myspace.com/subfive555  (van de naam en m'n muzieksmaak moet je je maar even niets aantrekken  ;D ;D ;D)

Groetjes, Paul. :)

RobbertC70

Staan er mooi bij, die rode R en Doutzen Kroes! ;D
Welkom.

gr uit Breda

V70 grijs

Heel veel plezier met de Red-R en wie weet komen we elkaar tegen in het Oooosten van het land. Blij dat het nu weer een goed "baasje" heeft gekregen.

grtz.

Bert
(de tweede eigenaar van deze R)
volvo is for live

RedR

Hallo Bert,

Wat leuk dat ik je hier tref!!! :) Daar had ik natuurlijk een beetje op gehoopt. Het zou mooi zijn om op via het forum wat over de geschiedenis van de "RedR"aan de weet te komen. Of de turbo ooit is vervangen bijvoorbeeld met meer dan 3 ton op de teller.
Na een uurtje proefrijden wist ik eigenlijk wel genoeg. Ondanks de kilometerstand rijdt ie perfect en ik heb bovendien een half jaar dealer-garantie. Kan me er geen buil aan vallen denk ik.

De remschijven worden rondom vernieuwd (grote beurt, APK) en dan moet íe er weer even tegen kunnen denk ik. Heb ooit eens in een 850 T5 gereden en was bang dat de R ook nogal last heeft van onderstuur, maar dat valt gelukkig erg mee door het sportonderstel op de R. Meer grip dan ik dacht.. 8)
Ik rook tijdens de proefrit af en toe een benzinelucht en hoorde af en toe een "fluitend"geluid van de airco? Daar wordt nog naar gekeken, no problem..

Wie weet komen we elkaar eens tegen in het Oooosten, dat zou leuk zijn. Weet niet of je 'm dan weer herkend, zó zal die glimmen !!! ;)

Grtz.

Paul.

Rogers XC 70 2000

Paul.... mooie R is t.... Veel plezieRRR ermee

Powerpete

das leuk bijna even oud als mijn rode feuerwehrrrrr auto..... kijken of we de volgende meeting meer rode als CY's op een rijtje kunnen zetten.... en inderdaad hier zit de kennis......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Bram

Citaat van: RedR op 14-04-2009 21:34:53
hoorde af en toe een "fluitend"geluid van de airco? Daar wordt nog naar gekeken, no problem..

Had mijn C70, ook Mesman maakte mij erop attent. Ik hoorde altijd zo'n fluitend geluid enkele seconden na het afzetten van de motor. Vond het wel grappig onder het mom van 'stoom afblazen'. Bij Mesman wees men erop dat je het ook tijdens het rijden hoorde. Was me nooit opgevallen maar daarna wel. Heb ik laten verhelpen, is een bekend probleem. Bij mij vorige week exansieklep en expansievat vervangen.

V70 grijs

Hé Paul

Ik zal je een pbtje sturen over wat ik weet van de geschiedenis van deze RRRRRRRRR.

grtz

bert
volvo is for live

rifwachter

Citaat van: V70 grijs op 16-04-2009 08:38:44
Hé Paul

Ik zal je een pbtje sturen over wat ik weet van de geschiedenis van deze RRRRRRRRR.

grtz

bert

mag hier voor ons ook wel
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Freakybaby

Welkom hier!

Het leeft hier veel meer dan bij de 626 GT&coupé club.. Ben daar ook kort lid van geweest, en heb voor de volvo 2 zwarte 626 coupé's versleten.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Richard850

Welkom Paul,

De R ziet er mooi uit op de foto, maarja, na de poetsbeurt zal die zeker weer glimmen.

Succes ermee!

Richard