fluit geluid v70 r

Gestart door matrixxv70R, 16-04-2009 22:03:48

Vorige topic - Volgende topic

matrixxv70R

goeden avond!!!!

ik heb even een vraag met betrekking tot mijn v70 R uit 98 fwd
als ik flink op trek en ga daarna wat rustiger rijden constante toeren dan hoor ik een heel raar fluitend geluit van voor komen of er ergens valse lucht word weg gezogen!!! kent iemand dit ook en wat kan het zijn???
zou het ook de airco pomp kunnen zijn??? weet dat hij bijgevuld moet worden maar hij is niet helemaal leeg de airco doet het nog gewoon!! of trekt hij ergens bij de luchtfilter valse lucht?? of heeft iemand nog een andere optie??

alvast bedankt
:eusa_think:

LPGLE

spanner/ rol van de multieriem

Ronbroek

uit je air mix rooster ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

matrixxv70R

nee niet uit mijn rooster ik hoor het echt uit mijn moter ruimte komen.

schadelijk voor het blok als dat het zou zijn het is alleen als ik na flink optrekken een constante snelheid ga rijden en is dan na een paar sec weer weg het geluid is er niet steeds en het komt ook niet steeds na flink door planken opzetten als ik constant ga rijden!! dus het is maar af en toe

arjenT5R

hoor je niet gewoon je turbo?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

matrixxv70R

haha ja die hoor ik ook ja haha heel goed maar dat is ook de bedoeling!!! hahha nee het lijkt net of hij ergens valse lucht weg trekt!!

LPGLE

toen ik "dat" geluid had , zei m'n buurman dat mijn turbo wel erg goed hoorbaar was,  terwijl het een 10V non-turbo is.
Dus dat ding kan een hele rare herrie maken.

Teken even een schema hoe je riem loopt ( echt doen lijkt simpel, maar als ie eraf ligt denk je daarna  damn hoe zat ie nou..)
En dan even kort starten zonder multie-v-riem.  als dan het geluid weg is weet je dat het de spanner of de rol daarvan is.

Christian850

Citaat van: Ronbroek op 16-04-2009 22:25:55
uit je air mix rooster ?

Kan zo geen antwoord geven op het probleem van matrixxV70R helaas.
Heb echter zelf wel het probleem dat ik een fluitend / piepend geluid hoor, dat uit m'n roosters vandaan komt.

Hoop dat iemand met dezelfde problemen daar wel een antwoord op weet.
't Betreft overigens een non-turbo...

Alvast bedankt!!

(sorry matrixxv70R voor 't "lenen" van je topic...)

matrixxv70R

we zijn er ook om mekaar te helpen!! haha jij het geluid is niet alsof je een turbo hoort het is meer een soort geluid tenminste dat vind ik als ik het hoor alsof er ergens niet snel genoeg lucht weg kan!!!