KRAS....HELP!

Gestart door ol, 02-03-2003 11:57:09

Vorige topic - Volgende topic

ol

Potver, ben ik lekker uitgeweest in Amsterdam, loop ik net naar mijn auto en wat zie ik een kras van achter tot voor.
Wat of hoe kan ik dit weghalen zonder dat er gespoten moet worden...de kras is best wel diep!
Hoop dat iemand mij aub kan helpen, ben zo zuinig op mijn volvo en krijg ik dit...KL%TE!!!

Sorry voor het taal gebruik

maxmx5

Taalgebruik is in deze volledig geaccepteerd, je kunt proberen met Commandant(de groene variant) voorzichtig met draaiende bewegingen de kras eruit te polijsten, daarna wel voorzien van een waslaag, mocht dit niet volledig lukken dan i.p.v. was een kleurwas gebruiken. Wat ik ook wel eens gedaan heb is uit een lakstift een beetje lak nemen dit verdunnen met het juiste verdunningsmiddel, op een wattenstaafje doen en een 1 snelle beweging het wattenstaafje door de kras heen halen, i.v.m. het weer even snel bij verwarmen met een fohn. Suc6.

Hans B6254

Citeerje kunt proberen met Commandant(de groene variant) voorzichtig met draaiende bewegingen de kras eruit te polijsten
[/color]

Is volgens mijn weten niet geschikt voor metalic lak, je poest ( slijpt) de blanke lak laag weg.

http://au.geocities.com/ozbrick850/body-scratchfix.html is een handleiding kassen verwijderen

lijkt me anders echt een vraag voor Emiel.
http://www.netdreams.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Techniek;action=viewprofile;username=streevertje

zie ook: http://www.netdreams.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Techniek;action=display;num=1045860536;start=12

JHH
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

ol

Ga morgen even naar een garage, om te kijken wat ze er aan kunnen doen.
Thanx voor de suggesties, hou jullie op de hoogte.
Heb zelf al een lakstit, maar bedankt!

Greetings

Dreamer2

Mijn medeleven!! Het is niet normaal hoe mensen reageren op het feit dat je een 850 rijdt. Afgunst van hier tot Tokio.  >:( >:(

Ik heb mijn 850 voor 8000 euro gekocht, hiervoor reed ik een 1 jaar jongere Golf TDI. Die had ik gekocht voor 10.000 euro. Krijg nu niks anders dan commentaar op "die grote bak"

Wat voor lol heeft iemand er nu aan om met zijn poten aan je auto te gaan zitten? Maak dan zelf toch GVD wat van je leven, maar ga niet iedereen die ietsje meer dan jouw heeft het leven zuur maken. Je bent wel een enorme infantiele potentieloze impotente randgroepjongere om een ander zo'n brok schade toe te brengen.

Het meest idiote aan het hele verhaal is dat als je een Deawoo van 15.000 euro uit 2002 had gereden dat ze er dan niks mee gedaan hadden. Helaas voor ons ziet een beetje 850 ondanks zijn leeftijd er nog steeds als nieuw uit.  >:( >:(
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Peth©oni

Als je met de lakstift aan de gang gaat kun hem beter verwarmen in een water koker zodat de verf dunner wordt ipv verdunnen....

>:(verder f*ck um all die auto's verkloten... >:(

zo zo dat vloeide er lekker uit

succes

marcelV70R

zeker kloten ja zo'n kras
bij de mijne met oud en nieuw een lawine pijl
op de deur geschoten(met opzet) resultaat een fixe deuk
in de deur.
en het ergste is dat ik weet wie het gedaan heeft [smiley=cwm23.gif], maar ja bewijs het maar eens.
maar diegene weet dat ik het weet en komt zeer binnenkort zelf  [smiley=cwm35.gif]aan de beurt.
geduld is in deze een schone zaak

Hans B6254

Die een mens bestraft,zal achterna gunst vinden, meer dan die met de tong vleit.   8)

JHH

Spreuken 28:23

[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Guido_Smit

Een mens wordt niet geboren met het verlangen om te vernielen. Een mens vernield alleen als hij geen raad weet met zijn verlangen.

Diegene die dus die enorme kras heeft aangebracht, is dus geen macho maar een looser!

Gr: Guido

marcelV70R

ok ben vandaag voor die deuk in mijn deur naar de spuiter geweest en kreeg zowat een hart verzakking. :o
totale kosten waren €869.63 EX btw [smiley=cwm23.gif]
ik vroeg gelijk even wat het kost om de voorbumper te spuiten want daar zit wat steenslag schade aan.
en wat een kunstof bumperdeel kost want als ik de bumper spuit dan gelijk een nieuwe kap erop(zitten lelijke diepe krassen in.)
spuiten €290
het nieuwe kapje €390
en alles uitraart EX de btw